همشهری آنلاین: صدرنشین لیگ حرفه‌ای در پایان هفته سوم هم عوض شد و تیم پتروشیمی بندرامام در هفته‌ای که مهرام استراحت داشت موفق شد بار دیگر به صدر برسد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان در رقابتی نزدیک و پایاپای در خانه بسکتبال مشهد، بسکتبال زیبایی را برای تماشاگران به نمایش گذاشتند. بازیکنان ثامن در این دیدار خانگی کوارتر اول را با قدرت آغاز کردند و موفق شدند با نتیجه 24 بر 20 از حریف خود پیش بیافتند. در کوارتر دوم بازیکنان پالایش نفت تسلط بیشتری در زمین داشتند و 18 بر 16 تیم برتر میدان بودند، اما در مجموع دو کوارتر، این تیم میزبان بود که در پایان نیمه نخست با پیروزی به رختکن رفت. برتری تیم پالایش در کوارتر سوم هم ادامه داشت و در کوارتر چهارم بازی نیز بازیکنان ثامن برای تغییر نتیجه تلاش بسیاری به خرج دادند، اما در نهایت این تیم پالایش نفت آبادان بود که با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده، به خصوص در پرتاب پنالتی موفق شدند در نهایت با نتیجه 89 بر 86 به برتری برسند و اولین پیروزی این فصل خود را به ثبت برسانند.

در دیدار تیم‌های پمیناي اصفهان و دانشگاه آزاد، تیم دانشگاه شروع‌کننده بهتری بود و با نتیجه 27 بر 23 کوارتر اول را با برتری به پایان برد. در کوارتر دوم این تیم پمینا بود که با نتیجه 21 بر 17 تیم برتر میدان بود تا در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی 44 به پایان برسد. در کوارتر سوم بازیکنان دانشگاه از حریف خود پیشی گرفتند و با اختلاف 6 امتیاز این تایم از بازی را به نفع خود خاتمه دادند. تلاش بازیکنان پمینا در تایم پایانی اختلاف را به عدد 1 هم رساند، اما بازیکنان دانشگاه آزاد با مدیریت خوب بازی در نهایت با نتیجه 87 بر 82 دومین پیروزی این فصل خود را به دست آوردند و بر اساس تفاضل گل در رده سوم جدول جای گرفتند.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر که برای لیگ حرفه‌ای دو بازیکن خارجی به خدمت گرفته است، در مصاف با فولاد هفت الماس قزوین با ترکیبی متفاوت به میدان رفت. نماینده استان قزوین در این دیدار خانگی شروع خوبی نداشت و در مجموع دو کوارتر، نیمه اول را با نتیجه 30 بر 43 به حربف خود واگذار کرد. در نیمه دوم در مجموع برتری از آن بازیکنان قزوین بود، اما اختلاف 13 امتیاز نیمه اول در پایان وقت ‌ای قانونی باعث پیروزی 67 بر 66 تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر شد.

پتروشیمی بندرامام بعد از کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های صنایع ماهشهر و پالایش نفت آبادان، در هفته سوم پذیرای شهرداری گرگان بود. بازیکنان شهرداری گرگان با پیروزی ارزشمندی که مقابل پمینا به دست آورده بودند، در این دیدار نیز برای کسب نتیجه، يك بازی هجومی مقابل حریف قدر خود به نمایش گذاشتند، اما در مقابل، دفاع مستحکم پتروشیمی بندرامام و همچنین فرصت‌طلبی بازیکنان نامی این تیم تلاش بازیکنان تیم شهرداری را بی نتیجه گذاشت و این دیدار در نهایت با نتیجه 87 بر 75 به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

کد خبر 288121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha