همشهری آنلاین: مهرام در هفته دوم لیگ حرفه‌ای با شکست قاطعانه تیم فولاد هفت الماس قزوین جای پتروشیمی را در صدر جدول گرفت.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در هفته دوم تیم پتروشیمی بندرامام در خانه میزبان پالایش نفت آبادان بود. در این دیدار پتروشیمی به جزء کوارتر دوم که با تساوی در امتیاز 12 دنبال شد، درکوارترهای اول و سوم بازی با نتایج 23 بر 14 و 20 بر 18 مقابل میهمان خود به برتری رسید و در مقابل نیز تیم پالایش نفت آبادان در کوارتر پایانی 21 بر 15 تیم برتر میدان بود. تیم پتروشیمی بندرامام در مصاف با نفت با احتساب نتایج هر چهار کوارتر بازی در نهایت با نتیجه نزدیک 70 بر 65 موفق به شکست حريف سرسخت خود شد.

شهرداری گرگان باحمایت هوادارنش در سالن امام گرگان موفق شد مقابل تیم پمیناي اصفهان با نتیجه 75 بر 71 به پیروزی برسد و در رده سوم جدول قرار گیرد.

ثامن مشهد در ماهشهر میهمان صنایع پتروشیمی ماههشر بود. نماینده خراسان رضوی در این دیدار موفق شد در کوارتر اول و سوم بازی با نتایج 20 بر 15 و 17 بر 10 به برتری برسد و با وجود این که کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج 16 بر 15 و 17 بر 15 به صنایع پتروشیمی ماهشهر واگذار کرد، اما در مجموع هر چهار کوارتر بازی با اختلاف 9 امتیاز به برتری رسید و با ثبت نتیجه 67 بر 58 اولین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

مهرام تهران و فولاد هفت الماس قزوین در هفته دوم مقابل هم صف‌آرایی کردند. مهرام در کوارتر نخست با نتیجه 22 بر 14 تیم برتر میدان بود. در کوارتر دوم تلاش هر دو تیم امتیاز مساوی 18 را در بر داشت، اما در مجموع بازهم پیروزی نهایی در نيمه نخست از آن بازیکنان مهرام بود. مهرامي‌ها در دو کوارتر پایانی، بازی را کاملا در دست گرفتند و موفق شدند 30 امتیاز از حریف خود پیش بیافتند و در نهایت نیز با پیروزی در نتیجه 83 بر 54 موفق شدند با ثبت دومین پیروزی این فصل خود، در صدر جدول قرار گیرند.

 

کد خبر 287901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha