همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس در خصوص نحوه بازی مقابل لخویا در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت؛ ریسک نمی‌کنیم، به دنبال فوتبال منطقی هستیم

حمید درخشان

به گزارش مهر، حمید درخشان در نشست خبری قبل از دیدار سه‌شنبه ( 5 اسفند) برابر لخویا قطر که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: ما می‌خواهیم نمایش متفاوتی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و قطعا نسبت به بازیهای داخلی بازی متفاوتی را ارائه خواهیم داد. وي افزود: فردا یک بازی متفاوت را نسبت به بازیهای لیگ به نمایش خواهیم گذاشت. ما با تیمی بازی داریم که اکثر بازیکنانش تابعیت قطر را دارند.

وی افزود: ما این تیم را به خوبی آنالیز کرد‌ه‌ایم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. به دلیل اینکه این بازی یک بازی برون‌مرزی است برای ما امیدوارم بتوانیم از تمام امکاناتمان استفاده کنیم و برنده این بازی باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش در شرایط مطلوبی قراردارند و به خوبی اهمیت این بازی را درک کرده‌اند گفت: با این حال ما به دنبال ارائه یک فوتبال منطقی هستیم و اینطور نیست که بخواهیم از همان دقیقه اول ریسک کنیم و دست به حمله بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما می خواهیم همه بازیکنان تیم لخویا را تحت کنترل داشته باشیم. آنها بازیکنان خوبی هستند و اگر بخواهیم غافل بشویم لطمه خواهیم خورد. ما باید مراقب همه بازیکنان باشیم و از فرصت‌های پیش آمده برای گرفتن نتیجه استفاده کنیم.

حمید درخشان خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند از بهترین تیم‌های خوب کشورشان هستند و به همین خاطر کیفیت مسابقات کاملا متفاوت با دیدارهای داخلی است. بازیکنان هم این شرایط را درک کرده‌اند و با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که محمد نوری را در چه پستی بازی خواهید داد گفت: در دو بازی گذشته که نوری را در پست هافبک دفاعی بازی دادیم خوب بود. نوری در هر پستی که بازی کند به خاطر توانایی که دارد می‌تواند نمایش خوبی داشته باشد. نکته کلیدی این است که وقتی محمد نوری عقب بازی می‌کند می‌تواند بازی را کنترل کند و حملات ما را طراحی کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا از بازیکنان جوان در خط حمله استفاده خواهید کرد یا تادئو؟ گفت: تادوئو شرایط خوبی ندارد . طبیعتا ۸۰ درصد تیم ما همان افرادی خواهند بود که در دیدارهای گذشته به میدان رفته‌اند. ما براساس تیم مقابل ترکیب‌مان را انتخاب خواهیم کرد. باید ببینم تیم مقابل با چه سیستمی بازی می‌کند بعد تاکتیک تیم را انتخاب خواهیم کرد.

حمید درخشان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای گرفتن نتیجه این بازی امیدوار هستید گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. برخی از آنها تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارند و برخی هم این تجربه را ندارند. امیدوارم هواداران بیایند و به بازیکنان جوان ما کمک کنند که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و برای بازی با لخویا ما را تنها نگذارند تا با کمک آنها بتوانیم به پیروزی برسیم و نتیجه این بازی را به سود خود تمام کنیم.

کد خبر 288043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha