مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تمهیدات این شرکت برای استقبال از بهار را تشریح کرد.

به گزارش  ايسنا، پیمان سنندجی در مورد تمهیدات سازمان اتوبوسرانی در آستانه نوروز به استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان موجود اشاره کرد و گفت: افزایش توان نظارتی و گشت‌های خطوط و تقویت خطوط منتهی به محدوده‌های پر ازدحام همچون مراکز تجاری در قالب طرح «استقبال از بهار» مورد تأکید قرار دارد.

وی گفت: راه‌اندازی ۵ خط شبانه علاوه بر خطوط شبانه‌روزی موجود، افزایش دو ساعت به ساعات کار خطوط پر تقاضا و سرویس‌رسانی ویژه برای جا‌به‌جایی مسافران به حرم حضرت امام (ره) و بهشت زهرا (س) در پنج‌شنبه آخر سال و ۱۳ فروردین (روز طبیعت) از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

سنندجی با بیان اینکه انجام نظافت ویژه ناوگان اتوبوسرانی از طریق شست و شوی بهینه و کامل هر یک از اتوبوس‌ها، از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این ایام است، افزود: تا پایان اسفند و در آستانه عید، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان اتوبوسرانی افزوده شده و در خطوط پرمسافر به کار گرفته می‌شوند، ضمن اینکه اقدام لازم به منظور استقرار خودروهای امدادی برای رفع مشکلات فنی اتوبوسرانی و جلوگیری از انسداد شبکه معابر با هماهنگی پلیس راهور به عمل آمده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در این رابطه رسیدگی فوری به خرابی اتوبوس‌ها، جمع‌آوری دستفروشان از پایانه‌های اتوبوسرانی و نظافت کامل تمامی اتوبوس‌ها از جمله اتوبوس‌های بخش خصوصی مورد تأکید است.

وی یادآور شد: افزایش ساعات کار و کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در خطوط پرتردد به ویژه خطوط بی‌آر تی از جمله اقداماتی است که می‌بایست در دستور کار ناوگان اتوبوسرانی قرار گیرد.

کد خبر 288006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha