یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

فرار جانانه پسربچه ۱۳ ساله از دست مرد ۴۰ ساله، راز سرقت‌های این مرد را فاش کرد.

متهم

حدود ساعت 7عصر 28بهمن، پسر 13ساله‌اي به نام سعيد از خانه يكي از بستگانش در جنوب تهران خارج شد تا به خانه‌شان برگردد. اما هنگام عبور از كوچه‌اي در همان حوالي، مردي صدايش زد و گفت: عينكم را نياورده‌ام و مي‌خواهم نوشته روي اين آيفون را برايم بخواني.سعيد به طرف او رفت و همين كه نزديك آيفون شد، مرد 40ساله دستش را روي دهان او گذاشت و با تهديد خواست كه ساكت بماند.

پسر 13ساله وحشت كرده بود و مرد قصد داشت او را با خودش ببرد كه در همين هنگام سعيد دست او را گاز گرفت و وي كه از درد به‌خودش مي‌پيچيد دستش را از روي دهان پسربچه برداشت. سعيد سراسيمه پا به فرار گذاشت و پشت ماشين‌هايي كه داخل كوچه پارك شده بود مخفي شد. او در همين هنگام چشمش به‌خودروي كلانتري افتاد كه در حال عبور از آنجا بود. بلافاصله خودش را به مأموران كلانتري ابوسعيد رساند و ماجرا را شرح داد.

با راهنمايي سعيد، مأموران توانستند مرد 40ساله به نام بنيامين را دستگير كنند. او گفت: با اين شگرد از پسربچه‌ها سرقت مي‌كردم. به گفته سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران، قاضي پرونده مجوز انتشار عكس بدون پوشش چهره او را صادر كرده و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به اداره يازدهم پليس آگاهي مراجعه كنند.

کد خبر 287967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha