ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر با اجرای طرحی ضربتی که ۳شب به طول انجامید، ۱۳۷ موادفروش و قاچاقچی را دستگیر کردند.

در جريان اين عمليات يك قاچاقچي با شليك پليس كشته شد.سردار ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران  در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پليس از مدت‌ها قبل در جريان فعاليت توزيع‌كنندگان مواد‌مخدر قرار گرفتند و براي دستگيري آنها وارد عمل شدند. وي افزود: با شناسايي 34مركز پرخطر در پايتخت كه پاتوق اين افراد بود، 137نفر در اين مناطق دستگير شدند كه از اين تعداد 55نفر توزيع‌كنندگان اصلي مواد‌مخدر هستند.

سردار ساجدي‌نيا تصريح كرد: در اين عمليات يك قاچاقچي مواد به ضرب گلوله مأموران پليس، كشته و 4 نفر ديگر نيز زخمي شدند و هيچ آسيبي به مأموران پليس نرسيد. از افراد دستگيرشده نيز چند سلاح گرم و تعدادي قداره، قمه و پنجه بوكس به همراه۳۰۴كيلوگرم انواع مواد‌مخدر كشف شد. فرمانده انتظامي تهران گفت:

در طول 11‌ماه ابتداي امسال نزديك به 14تن انواع مواد‌مخدر از سطح شهر تهران كشف و ضبط شد كه مأموران پليس طي اين عمليات‌ها 71باند قاچاق مواد‌مخدر را متلاشي كردند. سردار ساجدي‌نيا در ادامه به كشف مواد محترقه در طول 3هفته اخير اشاره كرد و گفت: تا‌كنون بيش از ۱۵ ميليون قطعه مواد محترقه كشف شده و ۳۵ نفر درخصوص قاچاق و ترانزيت مواد محترقه در تهران بزرگ شناسايي و دستگير شده‌اند. سردار ساجدي‌نيا با اشاره به به‌كارگيري پليس افتخاري در عمليات‌ها از نوروز سال آينده گفت: همانند سال‌هاي گذشته، امسال نيز با هماهنگي قضايي از ارائه مرخصي به زندانيان پرخطر در طول ايام نوروز جلوگيري خواهد شد تا شهروندان در آرامش بيشتري تعطيلات خود را سپري كنند.

کد خبر 286574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha