همشهری آنلاین: لیگ حرفه‌ای بسکتبال با پیروزی مهرام، پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد و پمینای اصفهان آغازشد.

Basketball

تیم پتروشیمی بندرامام بعد از سه فصل متوالی حضور مهران حاتمی روی نیمکت این تیم که با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی همراه بود، نخستین هفته لیگ حرفه‌ای را با حضور بوبان میتف به عنوان سرمربی آغاز نمود و در مصاف با همشهری خود، صنایع پتروشیمی ماهشهر موفق شد با برتری در نتیجه 102 بر 63 شروع مقتدرانه‌ای در این فصل مسابقات داشته باشد و بر اساس تفاضل بهتر، اولین فصل لیگ حرفه‌ای را با صدرنشینی آغاز نماید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكبتبال، دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال بازی پر افت و خیزی را مقابل هم به نمایش گذاشتند. در ابتدا تیم دانشگاه آزاد با پرتاب جواد داوری اولین دو امتیاز را به دست آورد، اما در ادامه شهرداری گرگان به خوبی بازی را در دست گرفت و تا پایان نیمه نخست تیم برتر میدان بود. اختلاف بازی در کوارتر دوم با 10 امتیاز به سود شهرداری گرگان در جریان بود و در نهایت هم نیمه اول با نتیجه 35 بر 34 به نفع تیم میهمان پایان یافت. دانشگاه آزاد کوارتر سوم را بهتر آغاز کرد و با یک پرتاب سه امتیازی 37 بر 35 به برتری گرگانی‌ها خاتمه داد. از این لحظه به بعد دو تیم تا پایان کوارتر سوم، بازی نزدیک و پایاپایی را در زمین پیاده کردند. در کوارتر چهارم بازیکنان دانشگاه رفته رفته بر بازی مسلط شدند و با پرتاب‌های پیرامونی اختلاف امتیاز را به سود خود افزایش دادند و در نهایت نیز با نتیجه 78 بر 64 پیروزی این دیدار را از آن خود کردند.

پمیناي اصفهان و پالایش نفت آبادان در اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند. نفت آبادان در نیمه اول تیم برتر میدان بود و با پیروزی در نتیجه 37 بر 34 به رختکن رفت. در نیمه دوم هر دو تیم بازي نزدیکی را به نمایش گذاشتند، اما بازیکنان پمینا در کوارتر چهارم با بهره‌گیری بهتر از موقعیت‌های به دست آمده، موفق شدند با نتیجه 84 بر 74 شروع پیروزمندانه‌ای در مسابقات لیگ حرفه‌ای داشته باشند.

ثامن مشهد در خانه پذیرای مهرام تهران بود. بازیکنان مهرام که به تازگی با شکست تیم پتروشیمی بندرامام جام قهرمانی رقابت‌های لیگ ملی را بالای سر برده بودند، میهمان خود را حسابی به دردسر انداختند و با استفاده از نیروی جوانی و تجربه بازیکنان نامی خود با نتیجه 89 بر 68 به برتری رسیدند.

بعد از پایان هفته اول لیگ حرفه‌ای بر اساس تفاضل گل، تیم‌های پیروز پتروشیمی بندرامام، مهرام، دانشگاه آزاد و پمینا به ترتیب در رده اول تا چهارم قرار گرفتند.

 

کد خبر 287415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha