مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: در حال حاضر مشکلات زیست محیطی دغدغه اصلی در کلانشهر های کشور است که با یک بسیج همگانی باید همه امکانات و ظرفیت های جامعه را در جهت حل آن به کار گرفت.

به گزارش همشهري آنلاين، اردشیر نوریان با بیان این مطلب افزود: کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" را نماد خرد جمعی در مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: همه اقشار جامعه باید توسط گروه های مرجع نسبت به موضوع آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی حساس شوند. اجرای این کمپین در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی می تواند نقطه آغاز و تاثیرگذار مناسبی باشد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: مشکلات امروز اهواز و شهرهای غربی کشور، رشد ابتلا به سرطان و شیوع بیماری های مختلف در شهرهای کشور، نتیجه عدم توجه به محیط زیست به عنوان یک اولویت اصلی در مدیریت کلان جامعه است که در صورت کوتاهی، آینده جوامع شهری و شهرنشینی در کشور را با چالشی جدی رو به رو می سازد.

وی با تاکید بر استمرار طرح آسمان آبی و زمین پاک افزود: با اهتمام شهردار تهران، موضوعات ترافیکی، اصلاح فرهنگ ترافیک، تفکیک زباله از مبدا، درختکاری و ... در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است و به لطف خدا در سال پیش رو شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

نوریان یادآور شد: در منطقه عباس آباد، به عنوان یک پهنه سبز فرهنگی برنامه های متعددی در حوزه درختکاری و تفکیک زباله از مبدا پیش بینی شده است که در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

کد خبر 287340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha