همشهری آنلاین: البرز گاز کیش فاتح چهارمین دوره رقابت‌های جام حذفی بانوان ( جام پاوراید ) شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های جام حذفی تنیس بانوان (جام پاوراید) به مدت یک هفته به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش و با حضور ۱۵ تیم برگزار شد و در پایان تیم البرز گاز کیش با ترکیب غزل پاک‌باطن، صدف صادق وزیری و الهه ارجمندی و با هدایت فرناز فصیحی برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

فینال این رقابت‌ها روز ۲۱ بهمن بین تیم‌های البرز گاز کیش و پایا چوب تبریز برگزار شد كه در نخستین دیدار بخش انفرادی غزل پاک‌باطن با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) فائزه کوجواری را از پیش رو برداشت و صدف صادق وزیری نیز با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) سحر نجعی را مغلوب کرد تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر 0 به سود البرز گاز کیش به پایان برسد.

همچنین در پایان این رقابت‌ها تیم پایا چوب تبریز نايب قهرمان شد و تیم‌های منطقه آزاد کیش و شهرداری ارومیه نیز به عنوان سوم مشترک رسیدند.

کیمیا دانشفر از تیم منطقه آزاد کیش (الف) هم به عنوان پدیده بازی‌ها معرفی شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور حسین جلالی، مدیر عامل ورزش و تفریحات سالم کیش، علی‌اصغر غمناک، رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، فرشاد صفتی، دبیر سازمان لیگ، مهردخت اربابی، سرداور بازی‌ها و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد و در پایان با اهداء جام قهرمانی و جوایز نقدی به تیم‌های برتر به پایان رسيد.

کد خبر 287118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha