پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای محیط زیست کرمانشاه گفت: هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم (هشدار) قرار دارد.

pollution

سعید دزفولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، غلظت گرد و غبار موجود در هوای کرمانشاه 273.5 میکروگرم بر مترمکعب بود که شاخص آلودگی (PSI) آن 174 بوده و بیانگر وضعیت هشدار است.

وی افزود: بیشترین غلظت گرد و غبار در این مدت مربوط به ساعت یک بامداد چهارشنبه و با غلظت 797 میکروگرم بر مترمکعب بوده‌ است.

مسئول ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای محیط زیست کرمانشاه، میانگین غلظت گرد و غبار از یک بامداد تا هشت صبح امروز را 246 میکروگرم بر مترمکعب عنوان کرد و افزود: شاخص آلودگی آن 164 و بیانگر وضعیت هشدار است.

به گفته دزفولی‌نژاد، بیشترین غلظت ذرات معلق در هشت ساعت گذشته مربوط به یک بامداد و با غلظت 306 میکروگرم بر مترمکعب بوده‌ است.

وی با اشاره به توده عظیم گرد و غباری که امروز از عراق وارد کشور شد، یادآور شد: توقع داشتیم با ورود این توده هوای کرمانشاه به مرز بحران برسد و شهرهای مرزی تعطیل شود، اما به دلیل بارش‌هایی که از ساعات اولیه امروز داشتیم گرد و غبار تا حدودی فروکش کرد. بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، وجود گرد و غبار در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد.

کد خبر 287009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha