همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع ۴۰۰ هزار ماسک میان مردم ۱۲ شهرستان این استان و امدادرسانی ۷۵ تیم عملیاتی به مردم متاثر از ریزگردها خبر داد.

اهواز آلودگی هوا

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده باش قرار دارد، اظهار داشت: 335 نیروی عملیاتی در قالب 75 تیم امدادی به امداد رسانی مردم مشغول هستند.

سخنگویی سازمان امداد و نجات ااز مصدومیت 16 نفر از اهالی روستای نفت سفید شوشتر خبر داد و افزود: این افراد به وسیله امدادگران به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

درخشان همچنین از توزیع اقلام امدادی در میان عشایر استان خوزستان و منطقه خبر داد.

همچنین پیش از نیز ناصر چرخ‌ساز سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز کدر گفت و گو با ایسنا علت تشدید گرد و غبار و ریزگردها در اهواز و برخی شهرهای خوزستان عنوان کرده بود که علت اصلی بروز این مشکل، خشکسالی در منطقه و کشورهای همسایه است که موجب می‌شود تا باد، گرد و غبار و ریزگردها را به سمت خوزستان بیاورد.

وی با اشاره به تجهیزات و منابع به کارگرفته شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: بر این اساس در مجموع 75 دستگاه خودرو از جمله 4٣ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٢١ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ١٠ خودرو سواری برای خدمت رسانی به مردم متاثر از گرد و غبار و ریزگردها به کار گرفته شده است.

کد خبر 287044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha