همشهری آنلاین: باشگاه خبرنگاران بسیج وابسته به سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۱ بهمن در آیینی آغاز به کار کرد.

باشگاه خبری سپاه

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه این آیین درمصاحبه با خبرنگاران رسانه های همگانی گفت: این باشگاه با هدف سوق دادن خبرنگاران بسیجی به فعالیت‌های حرفه‌ای در محل قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران بزرگ کار خود را شروع کرد.

سردار سرتیپ پاسدار «محسن کاظمینی» به فعالیت پنج ساله خبرگزاری سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) با عنوان «بسیج پرس» اشاره کرد و افزود: با مشورت و بهره‌گیری از تجربه دیگر خبرگزاری‌ها امروز نیز از قالب جدید این خبرگزاری رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این خبرگزاری اخبار مرتبط با سپاه پاسداران و سطح کلان شهر تهران را منتشر می‌کند افزود: بسیج پرس در مقایسه با دیگر خبرگزاری‌ها از تعداد نیروی بیشتری برخوردار است و مفتخریم که در سطح شهر تهران خبرنگاران مستعدی داریم.

به گفته ی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تعداد خبرنگاران این خبرگزاری تا سال آینده به سه هزار نفر افزایش خواهند یافت.

سردار کاظمینی از ادامه فعالیت تارنمای خبری قسم «سامانه متمرکز فضای مجازی سپاه تهران بزرگ» خبر داد و گفت: عمده فعالیت این تارنما پوشش خبری فعالیت‌های بسیج سپاه تهران بزرگ است.

وی با بیان اینکه نواحی و حوزه‌های بسیج سپاه تهران بزرگ در کنار سازمان‌های زیرمجموعه این سپاه از تارنماهای خاص خود برخوردارند افزود: لینک تمامی این تارنماها در پورتال خبری قسم قرار دارد.

سردار کاظمینی با اشاره به آموزش بسیجیان فعال در فضای مجازی، از سازماندهی بسیجیان در قالب گردان‌های فضای مجازی خبر داد.

وی تصریح کرد: اکنون برخی از گردان‌های فضای مجازی با توجه به آموزش‌هایی که دیده‌اند فعالیت خود را در قالب وبلاگ نویسی، ساخت کلیپ، کاریکاتور و بازی‌های رایانه‌ای آغاز کرده‌اند.

سردار کاظمینی به فعالیت تارنمای قسم اشاره کرد و گفت: تمام مطالب این تارنما توسط بسیجیان تولید می‌شود و عرصه برای حضور آنان در فضای مجازی با وجود دو تارنمای قسم و بسیج پرس وجود دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه همچنان کار زیادی برای حضور تاثیرگذار در فضای مجازی وجود دارد افزود: حضور ما در سال‌های گذشته کمرنگ بود و به تازگی حضور خود را تقویت کرده‌ایم که امیدواریم در سال 1394 با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با شتاب بیشتری خود را در این عرصه تقویت کنیم ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

کد خبر 286954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha