دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

۳۶ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران گذشت. سال‌هایی که هر روز و ساعتش با تبلیغات رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب مبنی بر ناامیدی مردم از انقلاب، دلسرد‌شدن و بی‌تفاوت شدن آنان نسبت به ارزش‌های اسلامی سپری شد، اما هر سال در سالگرد جشن انقلاب اسلامی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه‌ای را بر این بافته‌های دشمن وارد ساخت.

۲۲ بهمن هرسال پيام‌هاي ويژه و خاصي دارد كه در مقطعي كه اكنون در آن قرار داريم، شاهد ادامه مذاكرات هسته‌اي و از آن طرف تهديدات دشمن براي تداوم تحريم‌ها هستيم. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي 19بهمن ماه، در ديدار فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي ارتش و پدافند هوايي با تبيين علت و هدف اصلي دشمني ۳۶ ساله و ادامه‌دار دولت آمريكا و خطاي محاسباتي آنها براي به زانو درآوردن و تحقير ملت ايران، به رفتار و عملكرد منطقي و مستدل ايران در مذاكرات هسته‌اي و رفتار غيرمنطقي و باج‌خواهانه طرف مقابل اشاره و تأكيد كردند: ملت ايران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد كه زير بار حرف زور نمي‌رود و پاسخ هر تحقيركننده‌اي را نيز با ضربه متقابل خواهد داد.

ايشان علت ناكامي‌هاي پي در پي آمريكايي‌ها در مسائل منطقه و به‌ويژه مسائل ايران را، همين خطاي محاسباتي و اشتباهات راهبردي دانستند و افزودند: يك نمونه از اين خطاها، اظهارات چند روز پيش يك مقام آمريكايي است كه گفته بود، ايراني‌ها در مذاكرات هسته‌اي، دست بسته هستند و گير افتاده‌اند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: در روز ۲۲ بهمن شما خواهيد ديد كه ملت ايران چه حضوري خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد كه آيا ملت ايران دست بسته است؟

  • 400مهمان خارجي از 30كشور

اصغر آب‌خضر، قائم‌مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در نشستي خبري كه روز گذشته برگزار شد، گفت: امسال در شرايطي سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيريم كه جهان شاهد تحولات شگرفي است.
آب‌خضر گفت: 22بهمن امسال ويژگي خاصي دارد و آن نيز پاسخ صريح ملت ايران به ياوه‌گويي‌ها و اهانت هتاكانه نشريه فرانسوي به پيامبر عظيم‌الشأن اسلام است. ملت ايران در شعار و عمل خود نشان مي‌دهند كه ما عاشق رسول‌الله هستيم.

قائم‌مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در ادامه به تشريح جزئيات برنامه‌هاي مراسم يوم‌الله 22بهمن و تمهيدات پيش‌بيني شده براي اين مراسم پرداخت و تصريح كرد: امسال همزمان در هزار بخش، شهر و شهرستان و 50هزار روستاي كشور شهروندان عزيز مراسم گراميداشت روز پيروزي انقلاب اسلامي را برگزار مي‌كنند و در تهران نيز شهروندان تهراني از ساعت 9صبح از مسيرهاي 10‌گانه به سوي ميدان آزادي حركت خواهند كرد.

وي با اشاره به حضور بيش از 400مهمان خارجي از بيش از 30كشور جهان در تهران به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: امسال 85 مهمان از 23كشور اروپايي و بيش از 310مهمان از ديگر كشورهاي جهان مهمان دهه فجر انقلاب اسلامي هستند.

  • 4500خبرنگار در راهپيمايي 22بهمن

آب‌خضر در ادامه به حضور بيش از 4هزار و 500خبرنگار، عكاس و عوامل خبري در تمامي استان‌هاي كشور براي پوشش خبري ويژه برنامه 22بهمن اشاره و خاطرنشان كرد: امسال بيش از 265خبرنگار خارجي و 1500خبرنگار، عكاس و عوامل خبري داخلي در تهران و همچنين بيش از 2 هزار و 800خبرنگار، عكاس و تصويربردار در استان‌هاي كشور مراسم 22بهمن را پوشش خبري و تصويري مي‌دهند.

وي ادامه داد: امسال مانند سال‌هاي گذشته به مناسبت عيد انقلاب اسلامي ناوگان حمل‌ونقل عمومي سرويس‌دهي رايگان مترو و شركت واحد اتوبوسراني از تمامي ميادين از ساعت 9صبح جهت رفت‌وآمد مردم به سمت مسيرهاي راهپيمايي انجام مي‌شود. آب‌خضر تصريح كرد: اين مراسم راس ساعت 10صبح با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز مي‌شود و پس از قرائت قطعنامه سراسري يوم‌الله 22بهمن حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان به سخنراني مي‌پردازند.

روز گذشته احزاب، تشكل‌هاي سياسي و شخصيت‌ها در بيانيه‌هاي مختلف مردم را به حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند. جامعه مدرسين حوزه علميه قم، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، نهاد‌هاي نظامي از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش جمهوري اسلامي، جامعه روحانيت مبارز، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، فراكسيون‌هاي مجلس و ساير احزاب و تشكل‌ها مردم را به حضور پر شور دعوت كردند.

  • رهبر معظم انقلاب

در روز 22بهمن شما خواهيد ديد كه ملت ايران چه حضوري خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد كه آيا ملت ايران دست بسته است؟... به لطف خداوند ملت ايران در 22بهمن نشان خواهد داد هركسي كه بخواهد اين ملت را تحقير كند، با ضربه متقابل مواجه خواهد شد.

در روز 22بهمن هيچ‌كس حق ندارد، اين روز را كه متعلق به ملت ايران است به نفع يك جناح يا حزبي مصادره كند و مردم بايد همانند سال57 قدرت خود را در برابر استعمار به رخ بكشانند و نشان دهند كه همچنان در صف واحد، پيگير منافع و مصالح ملي هستند.

شركت در راهپيمايي 22بهمن و هر آنچه به اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران بينجامد عبادت است. ملت ايران در دفاع از دستاوردهاي نظام اسلامي عزم راسخ دارد و با حضور در راهپيمايي 22بهمن به جهانيان، نشان خواهد داد كه توطئه‌ها و تحريم‌ها در اين مردم اثر‌گذار نيست.

حضور پرشور و حماسي مردم سراسر كشور در راهپيمايي يوم‌الله 22بهمن امسال ضروري است و اميدواريم امسال هم به لطف حمايت‌هاي الهي از اين انقلاب، شاهد تجمّع مردم در راهپيمايي 22بهمن باشيم.مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت می‌کنند که انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

22بهمن بايد پاسخ كوبنده‌اي به كشورهاي غربي، فرانسه، رژيم صهيونيستي و افراد لامذهب، بي‌دين و بي‌شعور داده شود، بايد اين پيام را در 22بهمن بدهيم كه مردم ايران از خدا و پيغمبر حمايت مي‌كنند و پاي دين آسماني خود ايستاده‌اند و از هيچ‌چيز نمي‌ترسند.

مطمئن هستم امسال هم مثل همیشه ملت ما به صورت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد، مخصوصا در شرایط سختی که امروز شاهد هستیم در حوزه هسته ای دشمنان ما چگونه این فشار را به ما می آورند و مطالبه زیادی می کنند. 22 بهمن روز اقتدار ماست.

کد خبر 286834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha