همشهری آنلاین: هیئت رئیسه دانشگاه تهران به همراه دانشگاهیان با پلاکارد "تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه تهران با مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی" در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، دانشگاهیان دانشگاه تهران صبح سه‌شنبه 22 بهمن ماه 92 همزمان با سی‌وپنجمین فجر انقلاب اسلامی با تجمع در مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران که نمادی از علم و دانش است، به جمع راهپیمایان پیوستند.

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعید رضا عاملی معاون طرح و برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد امام رئیس دانشکده الهیات، دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد معاون اداری مالی دانشگاه، دکتر قاسم عموعابدینی معاون پژوهشی دانشگاه و دیگر اعضای هیئت رئیسه و شورای دانشگاه تهران در جمع راهپیمایان دانشگاهیان دانشگاه تهران حضور داشتند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز دانشگاهیان را در این حضور باشکوه همراهی می‌کرد.

به گزارش ایرنا، دانشگاهیان دانشگاه تهران هدف خود از این حضور هماهنگ را نشان دادن اتحاد دانشگاه برای مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند. این اعضا در مسیر خود شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل سر دادند و دست‌نوشته‌هایی مبنی بر جانم فدای رهبر، ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم، ما مشتاق گزینه‌های روی میز هستیم و مرگ بر شرمن را حمل می‌کردند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز