همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد و توقف خودروها در معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهر تهران خبر داد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈسیدتیمور حسینیˈ در حاشیه نشست کمیته هماهنگی ترافیکی برگزاری آیین یوم الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران، افزود: پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ویژه‌ای را برای تسهیل حضور مردم در این مراسم و برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن در قالب مجموعه‌ای از محدودیت‌های تردد و توقف در مسیرهای نزدیک به محدوده راهپیمایی اتخاذ می‌کند.

به گفته وی، مسیر شرق به غرب خیابان آزادی - انقلاب و بخشی از خیابان دماوند تا تقاطع بزرگراه امام علی(ع)، مسیر شمال به جنوب بزرگراه محمد علی جناح تا پل شیخ فضل الله نوری، میدان توحید تا تقاطع خیابان انقلاب، خیابان ولیعصر از میدان تا تقاطع خیابان انقلاب و بزرگراه یادگار امام از پل شیخ فضل الله نوری به سمت جنوب تا تقاطع خیابان آزادی از ساعت 23 روز سه شنبه 21 بهمن شامل محدودیت توقف وسایل نقلیه خواهد بود و نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ از همان ساعت نسبت به پاکسازی معابر یادشده از وسایل نقلیه اقدام خواهند کرد.

سرهنگ حسینی همچنین از ممنوعیت تردد هرگونه وسایل نقلیه سبک، سنگین و موتورسیکلت از ساعت شش صبح روز 22 بهمن در تمامی معابر و محورهای محدود به مسیرهای برگزاری راهپیمایی خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درهمین ارتباط، مکان‌هایی برای توقف وسایل نقلیه شخصی افراد در مناطق نزدیک به مسیرهای منتهی به میدان آزادی درنظر گرفته خواهد شد تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه در این راهپیمایی شرکت کنند.

سرهنگ حسینی در ادامه به تمهیدات اندیشیده شده برای جابه جایی شهروندان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در روز 22 بهمن، ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شامل مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنین سازمان تاکسیرانی به صورت کامل به شهروندان در همه نقاط شهر خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی تهران به صورت ویژه تعداد 500 دستگاه ون را برای جابه جایی شرکت کنندگان در این راهپیمایی از نقاط مختلف پایتخت از جمله میدان ولیعصر، میدان توحید، میدان فتح، بزرگراه یادگار امام و بزرگراه محمدعلی جناح از پل شیخ فضل الله نوری به نزدیک ترین محل در خیابان آزادی در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از پیش‌بینی مسیرهایی ویژه برای شهروندانی که قصد خروج از تهران را دارند خبر داد و افزود: شهروندانی که به دنبال خروج از مبادی جنوبی شهر تهران هستند باید از مسیر بزرگراه شهید چمران، تونل توحید و در ادامه بزرگراه شهید نواب صفوی استفاده کنند.

وی گفت: شهروندانی که قصد خروج از تهران به سمت فرودگاه یا آزادراه تهران - کرج را دارند، از مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های شهید همت و حکیم و در ادامه بزرگراه شهید ستاری به سمت جنوب از تهران خارج شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه محدودیت‌های کامل تردد و توقف در بزرگراه یادگار امام(ره) و شیخ فضل الله نوری در راستای طرح ترافیکی 22 بهمن اعمال می‌شود، از شهروندان تهرانی خواست تا در این روز از تردد در این معابر خودداری کنند.

به گفته سرهنگ حسینی، پایانه جنوب و غرب شهر تهران نیز از ساعت 21 روز سه شنبه 21بهمن تعطیل خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهر تهران نیز از طراحی 10 مسیر اصلی و 15 مسیر فرعی برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

ˈمحسن صباغˈ، مسیرهای اصلی راهپیمایی را شامل مسیر شماره یک، مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، مسیر شماره 2، مسجد امام هادی(ع) میدان معلم، مسیر شماره سه، میدان منیریه، مسیر شماره 4، میدان هفتم تیر، مسیر شماره 5، خیابان کارگر شمالی، مسیر شماره 6، میدان ستارخان، مسیر شماره 7، میدان توحید، مسیر شماره 8، بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر شماره 9، فلکه دوم صادقیه و مسیر شماره 10، میدان ابوذر، عنوان کرد.

کد خبر 286356

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha