دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جلسات شعر و شاعری همواره جلسات پرمحتوا، لطیف و با صفایی است و بطور کلی ادبیات حکم ژنی را دارد که هویت انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های بعد منتقل می کند.

سیدمحمد باقرزاده

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد باقرزاده» در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر و هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان 'تپش‌های ماندگار7' و گلپونه‌های آتش4 عنوان کرد.

وی در این مراسم با اشاره به نقش مهم ادبیات در جامعه گفت: جلسات شعر و شاعری همواره جلسات پرمحتوا، لطیف و با صفایی است و بطور کلی ادبیات حکم ژنی را دارد که هویت انقلاب و دفاع مقدس را به نسل بعدی منتقل می کند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اکنون بقای ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس را مدیون شاعران و ادیبانی هستیم که با قلم، زبان و کتابت این مفاخر ارزشمند را به نسل کنونی منتقل کرده اند.

سردار باقرزاده خطاب به شاعران گفت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس با ابعاد مختلف بر روی دوش شما شاعران است تا با زبان و قلم خود دفاع مقدس را به دیگران معرفی کنید.

کد خبر 286782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha