یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروهای امنیتی عراق با حمایت نیروهای مردمی منطقه نظامی شهر بیجی واقع در استان صلاح الدین در شمال عراق را از اشغال داعش آزاد کردند.

 عراق منطقه نظامی بیجی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط ،این در حالی است که گروه تروریستی داعش 35 عراقی را در منطقه صقلاویه در استان الانبار غرب عراق ربود.

علی الدجیلی عضو کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین گفت: نیروهای امنیتی ونیروهای مردمی پیشرفت قابل ملاحظه ای در دو محور جنوب وشمال این استان داشته اند وتوانسته اند دهها تروریست را به هلاکت رسانده وتجهیزات نظامی آنها را منهدم کنند.

وی افزود: عملیات نظامی ارتش ونیروهای مردمی علیه داعش که از صبح امروز در شهر بیجی آغاز شده است به همراه عملیات نظامی دیگری درمحور جنوبی شهر دجیل ومنطقه الکسارات و سید غریب همچنان ادامه دارند ونیروهای مشترک توانستند چند محور مهم در بیجی وجنوب الدجیل را از چنگ داعش آزاد سازند.

منابع عشایر در فلوجه اعلام کردند تروریست های داعش 35 عراقی را در منطقه شیحه واقع در منطقه صقلاویه شمال فلوجه به دنبال بمباران هوایی یک خودروی بمب گذاری شده داعش ربودند.

شیخ حمید الهایس رئیس شورای نجات فلوجه قبلا اعلام کرده بود تروریست های داعش بیش از 30 جوان نیروهای بیداری را در شهر فلوجه استان الانبار را ربودند.

گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال شرقی عراق را به تصرف خود درآورده وتاکنون مرتکب جنایات زیادی شده است.

کد خبر 286671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha