۲ برادر معتاد که پسر بچه ۱۱ ساله‌ای را درکرمان ربوده و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند دستگیر شدند و در نقشه خود ناکام ماندند.

پسربچه ربوده شده در کنار پدرش و افسر پرونده

رسيدگي به اين پرونده دوشنبه هفته گذشته همزمان با ناپديد شدن پسربچه 11 ساله‌اي به نام حجت شروع شد. در آن روز پدر حجت راهي اداره پليس كرمان شد و به مأموران گفت:پسرم در راه بازگشت از مدرسه به طرز مرموزي ناپديد شد و ما همه جا را دنبال او گشتيم.

درحالي‌كه به‌شدت از غيبت او نگران بوديم مرد ناشناسي با خانه ما تماس گرفت و براي آزادي حجت درخواست پول كرد. وي مدعي شد كه پسرم را ربوده و اگر مبلغ درخواستي آنها را پرداخت نكنم او را خواهند كشت. بعد از اظهارات اين مرد، گروهي از مأموران پليس آگاهي استان كرمان تحقيقات خود را براي شناسايي گروگانگيران آغاز كردند تا اينكه در اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه متهمان در حاشيه شهر كرمان به‌دست آمد.

با اين سرنخ مأموران در عملياتي ضربتي جمعه شب 17بهمن‌ماه، متهمان را دستگير و گروگان 11ساله را آزاد كردند. سردار حسين چناريان فرمانده انتظامي استان كرمان با بيان اين خبر گفت: اين پسربچه در يك شرايط سخت و ناگوار توسط گروگانگيران نگهداري مي‌شد كه خوشبختانه مأموران او را تحويل خانواده‌اش دادند. ســردار چناريان تصريح كرد: گروگانگيران دستگير شده 2برادر هستند كه به مواد‌مخدر اعتياد دارند. آنها سابقه‌دار هستند و پيش از اين به اتهام سرقت و حمل مواد‌مخدر به زندان افتاده‌اند. وي افزود: آنها اعتراف كردند كه با انگيزه اخاذي و به‌دست آوردن پول دست به گروگانگيري زدند.

کد خبر 286571

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha