چهره مرد معتاد آنقدر تابلو بود که پس از ربودن پسربچه ۸ ساله، مهم‌ترین سرنخ پلیس برای کشف راز این آدم‌ربایی شد.

صبح 21 بهمن امسال پسربچه 8 ساله‌اي در شهرستان تربت‌حيدريه در راه رفتن به مدرسه توسط 2مرد موتورسوار ربوده شد. يكي از آدم‌ربايان نقاب به‌صورت داشت و ديگري كه معلوم بود معتاد است، چهره‌اش را نپوشانده بود. آدم‌ربايان پس از ربودن پسربچه 8ساله، دهان او را بستند، سوار موتور كردند و پا به فرار گذاشتند.

دوستان پسربچه نيز كه شاهد اين ماجرا بودند وحشتزده خانواده دوستشان را باخبر كردند و به اين ترتيب پليس نيز در جريان قرار گرفت. از همان زمان تحقيقات براي شناسايي و دستگيري آدم‌ربايان شروع شد و اين در حالي بود كه آنها براي آزادي گروگانشان درخواست 25ميليون تومان كردند.

مأموران پليس كه تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي گروگانگيران شروع كرده بودند به تحقيق از شاهدان پرداختند. آنها چهره مرد معتاد را به‌خوبي به‌خاطر داشتند و نشاني‌هاي دقيق شاهدان از چهره اين مرد باعث شد كه خيلي زود هويت او شناسايي شود. در ادامه مرد معتاد كه 45ساله است دستگير شد و در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه نقشه آدم‌ربايي را دوست 40ساله‌اش كشيده و پسربچه را در مشهد مخفي كرده است.

اين مرد گفت: چند روز پيش دوستم نزد من آمد و گفت كه يكي از اقوامشان پولدار است و اگر پسرش را گروگان بگيريم پول خوبي به‌دست مي‌آوريم. من هم قبول كردم كه همدستش شوم اما باورم نمي‌شد به اين زودي دستگير شوم. با اعترافات اين مرد، مخفيگاه طراح اصلي نقشه آدم‌ربايي در مشهد شناسايي شد و مأموران اين محل را زيرنظر گرفتند. سردار بهمن اميري‌مقدم، فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوي با بيان اين خبر گفت: روز پنجشنبه در يك عمليات ضربتي طراح اصلي نقشه آدم‌ربايي دستگير شد و پسر بچه ربوده شده پس از 48ساعت آزاد و به خانواده‌‌اش تحويل داده شد.

کد خبر 287281

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha