مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های خدماتی و انتظامی، از آمادگی صددرصدی شهر تهران برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ايسنا، علی‌اصغر ناصربخت در جلسه شورای اداری شهرستان تهران که روز چهارشنبه در فرمانداری تهران تشکیل شد، افزود: برای مراسم‌های دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن، تمهیدات لازم اندیشیده و تامین امکانات و خدمات مربوط به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی فراهم شده است.

وی افزود: در ارزیابی که تا به امروز از فعالیت دستگاه‌های مختلف درخصوص برگزاری مراسم‌های دهه فجر و تلاش برای آماده‌سازی مقدمات راهپیمایی روز 22 بهمن داشتیم، دستگاه‌ها حضور فعال و مستمری داشتند و کلیه اقدامات لازم انجام شده است.

معاون فرمانداری تهران درخصوص اقدامات امنیتی و انتظامی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز گفت: مسائل امنیتی انتظامی در جلسه هفته آینده شورای تامین به طور کامل جمع‌بندی می‌شود.

ناصربخت با اشاره به اقامه نماز بعد از راهپیمای یوم‌الله 22 بهمن گفت: در 15 نقطه تمهیدات لازم برای برپایی نماز دیده شده و کلیه مساجد و مدارس نزدیک به مسیرهای راهپیمایی به همراه چادرهای هلال‌احمر برای برپایی این نماز آماده شده‌اند.

وی ادامه داد: 10 مسیر اصلی برای راهپیمایی مشخص شده که از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود و 15 مسیر فرعی نیز تحت پوشش مسیرهای اصلی در نظر گرفته شده است.

گلباران مردم هم توسط بالگردها در یوم‌الله 22 بهمن

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران تاکید کرد: ارتباط، هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن موثر خواهد بود و حفظ نظم، آرامش و ایجاد امنیت و تسهیلات برای شرکت‌کنندگان از اولویت‌های فرمانداری تهران است.

ناصربخت ادامه داد: راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی نیز تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند و غرفه‌های خدماتی در مسیرهای راهپیمایی برپا می‌شود.

وی تاکید کرد: غرفه‌های امسال باید از ستاد برگزاری مجوز دریافت کنند و برهمین اساس در روز 21 بهمن گروه‌های بازرسی در برپایی این غرفه‌های خدماتی نظارتی نظارت کامل خواهند داشت. همچنین مراسم گلباران مردم هم توسط بالگردها در یوم‌الله 22 بهمن انجام می‌شود.

کد خبر 286333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha