سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اشتباه کی‌روش این بود که حاج‌صفی را گذاشت برای پنالتی اول. او اصلا بازیکن نیست، یک گل در بازی اول زد و شد اسطوره

حقیقی به جواد نکونام باج داد و دروازه‌بان فیکس تیم‌ملی شد. علیرضا حقیقی اگر گلر بود که فرهاد مجیدی دقیقه نود و یک به او گل نمی‌زد بابا»، «پولادی که دیوانه نبود بخواهد عمدا یک ملت را ناراحت بکند اتفاقی بود که افتاد، به نظرم به جای اینکه انرژی منفی بدهیم باید از بچه‌ها حمایت کنیم».

«اشتباه کی‌روش این بود که حاج‌صفی را گذاشت برای پنالتی اول. او اصلا بازیکن نیست، یک گل در بازی اول زد و شد اسطوره.»، «باخت برای همه تیم‌ها هست، برزیل با آن همه قدرت هفت گل از آلمان خورد.»

اینها که خواندید نه اظهارنظر مفسرهای ورزشی برنامه آسیا ۲۰۱۵ است و نه قسمت‌هایی از مصاحبه مخالفان و موافقان کارلوس کی‌روش و بازی‌های تیم‌ملی در جام ملت‌ها، این‌ها فقط بخش کوچکی از حرف دل صد‌ها هواداری است که روز دوشنبه ساعت پنج و نیم بعدازظهر خودشان را به سالن انتظار فرودگاه امام خمینی رسانده‌اند تا یک خسته نباشید جانانه تقدیم به بچه‌های تیم‌ملی بکنند.

البته همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد چند نفری هم از مخالفان کی‌روش در جمعیت حضور داشتند که خیلی به چشم نیامدند و تمام کل‌کل‌هایشان را قبل از ورود بازیکنان به سالن انتظار با دیگر هواداران انجام دادند و بعد از اینکه سروکله ملی‌پوشان پیدا شد

آنها هم اسمارت‌فون‌های خودشان را درآوردند و شروع کردند به سلفی‌گرفتن و یادشان رفت که همین چند دقیقه پیش همین بازیکنی که دست به گردنش انداختند را اصلا در حدواندازه‌های تیم‌ملی نمی‌دانستند.

خلاصه این شما و این داستان‌ هیجان‌انگیز یک دوشنبه خاص.

ساعت پنج بعد ازظهر است و طبق قرار باید هواپیمای بازیکنان تیم‌ملی 30 دقیقه دیگر روی باند فرودگاه امام خمینی بنشیند. هنوز خیلی دور و بر ورودی سالن انتظار شلوغ نیست.

12-10جوان روی صندلی‌های کناری لم داده‌اند و هرازچندگاهی ساعت مچی‌شان را چک می‌کنند. چند دقیقه بعد رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال پایش به فرودگاه باز می‌شود، خیلی زود دور و برش شلوغ می‌شود.

منبع: همشهري جوان

کد خبر 286204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha