معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی کمپین آسمان آبی، زمین پاک از ابتکار عمل شهرداری تهران تقدیرکرد و گفت: کمپین آسمان آبی، زمین پاک از موضوعاتی است که باید در گام نخست درمدارس و در بین دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محي‌الدين بهرام محمديان، رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش وپرورش افزود: جمع‌آوري و تفكيك زباله از مبدا، توجه به پسماند و حتي توجه به ساعت 9شب از مسائلي است كه در روند آموزشي مورد توجه قرار گرفته و در دانش‌آموزان نسبت به مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندي حساسيت ايجاد شده است.

وي با ابراز رضايت از همكاري آموزش وپرورش با شهرداري تهران تصريح كرد: پيشنهاد ما براي بالابردن مشاركت اجتماعي در كمپين آسمان آبي، زمين پاك افزايش حساسيت درجامعه نسبت به تفكيك زباله و طرح خط سفيد با استفاده از طرح شهردار مدرسه است.

طرح آسمان آبي، زمين پاك كه از اوايل دي‌ماه در تهران اجرايي شده است بر رعايت قوانين ترافيكي و توليد كمتر زباله و تفكيك پسماند از مبدا تأكيد دارد. در اين مدت نيز مردان سفيدپوش به عنوان يكي از برنامه‌هاي اين طرح در سطح شهر حاضر شده‌اند.

کد خبر 286175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha