مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

پل ستارخان که عملیات تعریض آن از تابستان آغاز شده هم‌اکنون به پیشرفت ۷۵درصدی رسیده است. در این مرحله نصب تیرهای فلزی مورد نیاز برای تعریض عرشه هم انجام شده است.

تعریض پل ستارخان

مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران ضمن اعلام اين خبر افزود: تعريض پل ستارخان وارد مرحله اجراي بخش فلزي الحاقي عرشه شده و به موازات آن، اقدامات تكميلي شامل جدولكاري، نصب قطعات بتن‌نما و تعويض نئوپرن‌هاي پل مياني(پل قديم ستارخان) ادامه دارد. محمدحسن وساق با بيان اينكه مجموعه اقدامات باقيمانده تا مرحله اجراي روكش آسفالت همچنان نيازمند اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در مسيرهاي شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شيخ فضل‌الله در محل تقاطع با خيابان ستارخان است، ابراز اميدواري كرد پروژه تعريض پل ستارخان تا اواسط اسفند‌ماه سال‌جاري آماده اجراي روكش آسفالت شود.

مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، زمان محدوديت‌هاي ترافيكي اين پروژه در بزرگراه شيخ فضل‌الله را در فاصله ساعات 23تا 5بامداد اعلام كرد. گفتني است با اجراي پروژه تعريض درجاي پل ستارخان، عرض 8متري هر يك از مسيرهاي اين پل سواره‌رو به 11متر افزايش مي‌يابد و در نتيجه شرايط برخورداري از 3خط عبوري در هر باند فراهم خواهد شد. مقاوم‌سازي‌ و كنترل آلاينده‌هاي صوتي از طريق نصب ديوارهاي جاذب صوت از ديگر ويژگي‌هاي اين پروژه راهگشاست.

کد خبر 286171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha