گروه اجتماعی: سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در راستای توزیع عادلانه ثروت و همگام با سیاست‌های عدالت‌محور دولت به منظور واگذاری سهام عدالت به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، اطلاعات آنان جمع‌آوری می‌شود.

براساس دستور مهندس حسین‌علی ضیایی ـ رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ـ این سازمان با استقبال از طرح دولت برای واگذاری سهام عدالت به مستمری‌بگیران این سازمان، فرم‌هایی را تهیه و در اختیار مستمری‌بگیران قرار می‌دهد.

وی در این دستور اداری از واحدهای اجرایی این سازمان خواسته است با اطلاع‌رسانی نسبت به آگاهی مستمری‌بگیران اقدام کنند و اطلاعات خواسته شده در فرم‌ها را به طور دقیق و خوانا درج و با اطلاعات پایگاه مستمری بگیران مطابقت دهند.

در این دستور اداری اعلام شده است: برای استفاده از مدارک و اطلاعات دریافت شده از مستمری‌بگیران در سطح اداره‌های کل استان‌هایی که فرم‌های مربوط به سهام عدالت را تکمیل و به مراجع ذیربط ارسال کرده‌اند، ضروری است، کنترل‌های لازم از سوی کاربران واحد امور فنی مستمری‌ها به عمل آورده و در صورت نیاز نسبت به اصلاح پایگاه اطلاعات مستمری بگیران اقدام کنند.

همچنین بر اساس این دستور ثبت نهایی اطلاعات مستمری‌بگیران منحصراً توسط کاربران واحد امور فنی مستمری‌ها ضروری اعلام شده و سایر امور شامل اخذ مدارک و تکمیل فرم‌ها و غیره به سایر کارکنان شعب واگذار شده است.

کد خبر 28559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز