چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی کشور از کاهش 24 درصدی سرقت مسلحانه خبر داد.

سردار «اسماعیل احمدی‌مقدم» گفت: با اجرای این طرح که از اردیبهشت ماه سال جاری به اجرا گذاشته شد، سرقت مسلحانه 24درصد، قتل 12 درصد، آدم‌ربایی 36 درصد و سرقت‌های مهم 2 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی که به دعوت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این کمیسیون رفته‌بود، در ارائه گزارشی از نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش سایت پلیس فرمانده نیروی انتظامی در این کمیسیون ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح امنیت اجتماعی افزود: این طرح مورد استقبال مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی گفت: در ابتدای شروع طرح ارتقای امنیت اجتماعی که به مجلس آمدیم فضا متفاوت بود و تردیدها و ابهامات زیادی نسبت به آینده طرح و توان نیروی انتظامی وجود داشت که امروز تمام این شبهات عمدتاً برطرف شده و نمایندگان مجلس ضرورت این طرح را تایید کردند.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه باید مشکلات اجرای این طرح بیش از پیش برطرف شود، افزود: خوشبختانه اجماع نمایندگان کمیسیون امنیت ملی موید طرح بودند و روند اجرای طرح را مناسب در همه جا پیش‌بینی می‌کردند.

احمدی‌مقدم با اشاره به این‌که پلیس کشور در حال اجتماعی شدن است خبرنگاران را همکاران خوبی برای نیروی انتظامی دانست.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به تمام خبرنگاران عرصه خبر، نقش خبرنگاران را در ارتقای امنیت اجتماعی مثبت ارزیابی کرد و افزود: اصحاب رسانه همواره همگام با پلیس بودند و در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی بسیار خوب و سریع عمل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی‌با اشاره به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تصریح کرد: البته تفاوت‌هایی در نحوه انعکاس اخبار است و بعضی سلیقه‌های خود را در آن دخالت دادند که ما گله‌‌ای از این جهت نداریم چرا که مخاطبان رسانه‌ها متفاوت و متنوع هستند و انتظار هم نیست  که تمام جراید مثل هم و کلیشه‌ای بنویسند.

کد خبر 28543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز