همشهری آنلاین: رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توقف پروازهای شبانه حدود ده درصد از کل پروازهای روزانه کاهش یافته است.

flight

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، علیرضا جهانگیریان در حاشیه دیدار با اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره ممنوعیت پروازهای شبانه افزود: توقف پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد براساس دستور وزیر راه بود که مقرر شد از اواخر آبان پروازهای این فرودگاه از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شود.

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی در حال برنامه ریزی مجدد ساعت پروازهای خود هستند تا پروازهای که قبلا در این ساعت‌ها (از ساعت 24 تا 5 صبح) انجام می‌شد در طول روز انجام شود.

جهانگیریان با بیان اینکه امیدواریم این طرح بتواند رضایت ساکنان اطراف فرودگاه را فراهم کند گفت: ان شاء الله در آینده با نوسازی ناوگان کشور که آلودگی صوتی کمتری خواهد داشت بیشتر از این بتوانیم برای رفاه حال ساکنان گام برداریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور درباره پروازهای نوروزی نیز گفت: اقدامات در این باره از ماه گذشته شروع و جلساتی با شرکت‌های هواپیمایی برگزار شده است طوری که درخواست پروازهای فوق العاده را دریافت کرده‌ایم و مجوزهای پروازهای فوق العاده به شرکت‌های هواپیمایی داده شده است.

جهانگیریان افزود: به غیر از فرودگاه مهرآباد و حضرت امام که محدودیت‌های ظرفیتی داریم در بقیه فرودگاه‌ها افزایش پروازهای فوق العاده را در نوروز خواهیم داشت.

وی گفت: برای فرودگاه‌های حضرت امام و مهرآباد که در طول شبانه روز ترافیک کمتری دارد پروازهای فوق العاده بیشتری را با ورود هواپیمایی جدید برنامه ریزی می‌کنیم طوری که تا پایان سال پروازها افزایش بیشتری یابد.

کد خبر 284269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha