همشهری آنلاین: بازیگر نقش نازنین در سریال «سال‌های ابری» گفت: این نقش، بسیار متفاوت و جذاب است و هر بازیگری را برای ایفایش دچار وسوسه می‌کند.

لیلا برخورداری

به گزارش فارس؛ لیلا برخورداری این‌شب‌ها در يكي از سریال‌هاي شبكه 2 سيما؛ به نام "سال‌های ابری" بازي مي‌كند. اين بازيگر گفت: سال‌های ابری را به دلیل فیلمنامه خوب و عوامل حرفه‌ای اش دوست دارم و امیدوارم مردم هم نقش نازنین را بپسندند.

وی ادامه داد: وقتی بازی در سال‌های ابری به من پیشنهاد شد، پیشنهادات دیگری هم داشتم اما ترجیح دادم در این سریال بازی کنم چون این سریال از فیلمنامه قوی و خوبی برخوردار است. برخورداری اظهارداشت: فکر می‌کنم نقش نازنین هم از آن دست نقش‌هایی است که هر بازیگری را وسوسه می‌کند، نازنین شخصیتی جذاب است که جای کار و دیده شدن داشت.هر بازیگری برای حضور در پروژه‌هایی که به او پیشنهاد می‌شود، مجموع عواملی را که برای او اولویت دارند، بررسی می‌کند، برای من پیش از همه قصه، نقش و پس از آن گروهی که قرار است کار را تولید کنند، مهم بودند و خوشبختانه همه این امتیازها در سالهای ابری وجود داشت.

بازیگر حس سوم گفت: سالهای ابری یک ملودرام اجتماعی است که قصه خوب و جذابی دارد، علی رغم این، همه عوامل تولید این سریال حرفه‌ای هستند و همین مسئله موجب می‌شد که کار دچار اشکال نشود. وی عنوان داشت: این پروژه در شرایط بسیار آرام و خوب ضبط شد، هیچ آزاری در کار نبود، علی رغم همه مسائل جلسات دورخوانی به طور مرتب برگزار می‌شد و بازیگران مدام با کارگردان و نویسنده درباره نقش‌های مختلف گپ می‌زدند و به نظر آنها اهمیت داده می‌شد؛ این اتفاقی است که برای هر بازیگری خوش آیند و در تولید یک اثر هم تاثیر مثبت دارد. برخورداری گفت: در مدت زمان پخش این سریال در محیط‌های مجازی و صفحه‌های اجتماعی بسیار مورد لطف مردم قرار گرفتم، تصور می‌کنم مردم هم سال‌های ابری را پسندیده‌اند و معتقدم هر چه بیشتر وارد قصه شویم سریال برای مردم جذاب‌تر می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: سالهای ابری را به دلیل فیلمنامه خوب و عوامل حرفه‌ای‌اش دوست دارم، به جز این مهدی کرم‌پور را کارگردان بسیار خوبی می‌دانم و نوع نگاه و طرز تفکرشان را می‌پسندم، باید بگویم از همکاری با این تیم خوشحالم و امیدوارم این فرصت دوباره برای من تکرار بشود.

سال‌های ابری کاری از گروه مجموعه‌‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی روی آنتن می‌رود. علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله و امید روحانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سالهای ابری در 21 قسمت 45دقیقه‌ای به روایت زندگی حاج غلامحسین سالار - از خادمان و هیئت‌داران محله‌ای قدیمی در تهران می‌پردازد. سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب روزی حلال، مردم‌داری، مبارزه با فساد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که سالهای ابری آنها را دنبال می‌کند.

از دیگر عوامل سریال سال‌های ابری می‌توان به خسرو نقیبی،آرش خوش‌خو، نویسندگان فیلمنامه، فرزین خسروشاهی، مدیر تصویربرداری، بابک اخوان - صدابردار ، حسین مجد - طراح صحنه ، فریبا ساسانی- مجری طرح ، مهنوش عباسی - طراح لباس ، کیان اولاد وطن - طراح گریم ، میثم مولایی- تدوین، مسعود عسگری - مدیر تولید ، مجتبی وحیدی - برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، شکوفا کریمی - انتخاب بازیگران ، دنیا راد - منشی صحنه و صبا قاسمی - عکاس اشاره کرد. سالهای ابری از شنبه تا پنج شنبه هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. همچنین بازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعات 2 بامداد، 10 و 30 دقیقه و 13 و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود.

کد خبر 284239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha