همشهری آنلاین: کارگردان «روایت شیدایی» از مرحله پیش تولید فصل جدید این مجموعه مستند در حدود ۱۰۰ قسمت با دکوری ویژه و با محوریت امام زمان (عج) خبر داد.

روایت شیدایی

به گزارش مهر؛ محمد نبهان با اشاره به ساخت فصل جدید «روایت شیدایی» گفت: هم اکنون در مراحل پیش تولید فصل جدید «روایت شیدایی» هستیم که قرار است دوباره از شبکه یک سیما به پخش برسد.

وی درباره فصل جدید این برنامه بیان کرد: موضوع تمام برنامه‌های این فصل درباره امام زمان (عج) است و قرار است که از یک زاویه اجتماعی به این موضوع نگاه شود. به این ترتیب که این بار مهمانان در تمامی برنامه‌ها از نیت خود و کارهایی که با هدف ظهور و انتظار برای امام عصر (عج) داشته اند سخن می‌گویند.

نبهان با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید این مجموعه برنامه معارفی اجتماعی عنوان کرد: در این فصل دکوری ساخته می‌شود که المان های خاص و ویژه ای دارد و حتی می‌توان گفت گران ترین دکور در تلویزیون است. به طور مثال از جمله المان‌هایی که در این دکور به کار رفته، 313 فانوس در آن است.

کارگردان مجموعه مستند «روایت شیدایی» به حضور عوامل خارجی در این برنامه اشاره و اظهار کرد: در این فصل چند نفر از دیگر کشورها و اقلیت ها نیز به ما کمک می‌کنند، به طور مثال شخصی از عراق با ما همکاری دارد و یا طراحی دکور مجموعه را شخصی ارمنی بر عهده دارد که به یکی از اهل بیت (ع) اعتقاد خاصی دارد.

این تهیه کننده با اشاره به نوع طراحی این برنامه و موضوعات آن تصریح کرد: ما در این برنامه قرار است اخلاق و رفتار امام زمانی (عج) را توضیح دهیم. مخاطب امروز به برنامه‌های اجتماعی و معارفی با هم نیاز دارد. وقتی مخاطب می‌بیند که مثلا یکی هنرمند یا ورزشکار یا حتی یک فرد عادی از جامعه که هم لباس و همفکر خودش است کار خیری انجام می‌دهد و هدفش به خاطر ظهور امام عصر است، دلگرم می‌شود و احساس می‌کند که او هم به راحتی می‌تواند این روش و مسلک را داشته باشد.

نبهان در پایان درباره مراحل تولید فصل جدید «روایت شیدایی» بیان کرد: ما هم اکنون در پیش تولید این اثر هستیم و قرار است کاری در حدود 100 قسمت بسازیم. کمتر از یک ماه دیگر تولید مجموعه آغاز می‌شود و احتمالا با ایام فاطمیه هفته‌أای دو روز در روزهای سه شنبه و جمعه که به امام زمان (عج) اختصاص دارد روی آنتن برود.

کد خبر 284326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha