همشهری آنلاین: سریال «آرام می گیریم» به تهیه کنندگی فرهاد گلی و کارگردانی روح اله سهرابی که روز ولادت پیامبر اکرم (ص) در پارک ملت کلید خورد هم اکنون در دانشگاه تربیت مدرس به تصویربرداری خود ادامه می‌دهد.

سریال آرام می گیریم

به گزارش تسنيم؛ امروز و در روز پنجم ضبط  پروژه بازیگرانی چون امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار جلوی دوربین رفته‌اند. تدوین این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سيما تولید می‌شود، به صورت هم زمان انجام می‌شود و احتمالا تا خرداد ماه 94 تصویربرداری ادامه دارد چرا که برخی سکانس‌هایی این سریال مربوط به فصل بهار است و می‌بایست در این فصل ضبط شود.

امیررضا دلاوری یکی از بازیگران درباره نقش خود گفت: در این سریال نقش سعید را ایفا می کنم که کوچکترین عضو خانواده و استاد دانشگاه است.

وی ادامه داد: او در رشته معماری تدریس می کند و علاوه بر مشکلاتی که در خانواده دارد، خودش هم معضلاتی در خصوص ازدواجش دارد و همین باعث شده تا مشکلات سعید دوچندان شود.

 این سریال در 42 قسمت 45 دقیقه‌ای به روایت زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که فرزندانش به دلیل زیاده خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آرامش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند، اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد.

سایر بازیگران این سریال عبارتند از: فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، پرویز فلاحی پور، امیررضا دلاوری، محمد کاسبی، تینا آخوندتبار، محمود مقامی، هوشنگ توکلی، با حضور متفاوت رضا شفیعی جم و علی صادقی.

تینا آخوندتبار نیز در مورد حضورش در این سریال گفت: در این سریال نقش دختری به نام آوا را بازی می‌کنم که از لحاظ روحی و شخصیتی دختر حساسی است.

وی تصریح کرد: آوا و سعید قصد ازدواج دارند، اما به  خاطر شرایط خانوادگی  معضلاتی بر سر راهشان قرار دارد.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می توان به مدیر تصویر برداری:  فرشاد گل سفیدی، صدابردار: امیرحاتمی، طراح چهره پرداز : زهره سیه پوش، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، تدوین:  امیر شیبان خاقانی، موسیقی: محمد محمد علی، سرپرست گروه کارگردانی : فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان : آرش حسن پور، برنامه ریز : سید بهمن حسینی، منشی صحنه : علیرضا فرحزادی، عکس:  شهرام تقی پور، مدیر تولید:  شهاب علی بخشی، جانشین تولید: میلاد مولازاده و مدیر تدارکات : یوسف آقایی اشاره کرد.

«آرام می گیریم» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست که با مشارکت بنیاد فرهنگی روایت تولید می‌ شود.

کد خبر 284345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha