چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پژمان جمشیدی، فوتبالیست که مدتی است به عنوان بازیگر شناخته می‌شود از حضورش در سریال در حال پخش «سال‌های ابری» اظهار رضایت کرد و گفت:

پژمان جمشیدی

«سال‌های ابری» برایم تجربه خوبی بود؛ چراکه می‌خواستم خودم را در کارهای جدی محک بزنم و فقط در حوزه طنز نمانم.

به گزارش ايسنا؛ بازیگر نقش مهران در سریال «سال‌های ابری» خاطرنشان کرد: ابتدا که بازی در این مجموعه به من پیشنهاد شد، سرگرم تمرین و اجرای دو کار تئاتری بودم و خیلی گرفتار بودم. از طرفی به دلیل اینکه منتظر ساخت سریال «پژمان» بودیم، عوامل این سریال خیلی راضی نبودند که من در کار دیگری حضور داشته باشم، اما در نهایت حضور آقای کرم‌پور به عنوان کارگردان، مهمترین دلیلی بود که مرا وسوسه کرد.

او همچنین اظهار کرد: فیلمنامه‌ای که سریال «سال‌های ابری» داشت مرا جذب خود کرد؛ به گونه‌ای که وقتی دو قسمت از فیلمنامه را خواندم پذیرفتم که در این سریال حضور داشته باشم و به نظر خودم برای اولین بار در انتخاب فیلمنامه اشتباه نکردم؛ چراکه اصولا در انتخاب فیلمنامه‌ تا حدودی کم تجربه هستم و برایم سخت است. به همین خاطر معمولا برای انتخاب فیلمنامه با افراد با تجربه در این حوزه مشورت می‌کنم.

وی با بیان اینکه در «سال‌های ابری» نقشش مثبت صرف نیست، توضیح داد: در سریال «سال‌های ابری» که ایفاگر کاراکتر مهران - یک معلم مهربان - هستم، هنوز نقشم پررنگ نشده است. مهران، کاراکتر خیلی پیچیده‌ای است، در حدی که شاید تا قسمت 12 و 13 مجموعه مخاطب حدس نزند که این کاراکتر چه شخصیت درونی دارد؛ چراکه اصلا مشخص نیست نقشم مثبت است یا منفی و چند حالت عوض می‌کند. فعلا همه بینندگان می‌گویند چه معلم مهربانی که البته مهران خیلی هم از این شخصیت دور نیست اما این کاراکتر در ادامه داستان کمی دچار لغزش می‌شود که باید بیننده خودش ببیند تا متوجه شود.

جمشیدی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: برای سریال «سال‌های ابری» خیلی زحمت کشیده شده است و این مجموعه توانسته مخاطب خودش را تا حدودی جذب کند و به لحاظ جذب بیننده موفق بوده است. «سال‌های ابری»‌ برایم تجربه جدیدی بود؛ چراکه بعد از سریال «پژمان» نمی‌خواستم در کارهای طنز بمانم و دوست داشتم جدی بودن را هم تجربه کنم و خودم را محک بزنم؛ ضمن اینکه کارگردانی مثل آقای کرم‌پور با بازیگر تعارف ندارد. ایشان از کارگردانان با آبروی سینما و تلویزیون است و تا از بازیگر راضی نباشد کات نمی‌دهد و سکانس‌ها را تأیید نمی‌کند، بنابراین من هم به عنوان یک بازیگر همیشه به دنبال کسب تجربه هستم و فکر نمی‌کنم تا الان اشتباه کرده باشم. در کل حدود چهار ماه برای بازی در سریال «سال‌های ابری» سر صحنه حضور داشتم.

این بازیگر و فوتبالیست ملی در پایان گفت‌وگویش با ایسنا اعلام کرد که فعلا تا بعد از فیلم سینمایی «پژمان» هیچ کار ورزشی در حیطه مربی‌گری نخواهد کرد و اگر هم در حوزه ورزش فعالیتی داشته باشد بعد از ساخت فیلم سینمایی «پژمان» فعالیت می‌کند.

کد خبر 284064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha