همشهری آنلاین: سریال «آخرین بازی» که پخش آن از امشب در شبکه تهران آغاز می‌شود، با حضور چهره‌های ورزشی همراه است.

آخرین بازی

به گزارش مهر؛ اواخر تیر ماه سال جاری بود که سریال تازه حسین سهیلی‌زاده با نام «آخرین سلطان» برای پخش از شبکه تهران کلید خورد.

امیر حسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، بهاره افشاری در نقش نسترن، روناک یونسی در نقش شعله، آتش تقی پور در نقش جواد، زویا امامی در نقش مهین، مانی نوری در نقش قباد، مهران ضیغمی در نقش خشایار، ساعد هدایتی در نقش قیدی، لادن پروین در نقش خانم خسروی و با حضور رضا توکلی در نقش آقای بوستانی، مهدی سلوکی و... از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال آخرین بازی

این سریال که اوایل مطرح می‌شد در دنباله «سه، پنج، دو» و به نوعی به عنوان سری دوم آن ساخته می‌شود مجموعه ورزشی مستقلی است که با نگاهی طنز و شیرین، مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

سریال آخرین بازی

نکته قابل توجه درباره زمان پخش این سریال که اخیرا عنوان آن به «آخرین بازی» تغییر پیدا کرد این است که پیش از این سعید مقیسه مدیر سابق شبکه پنج زمان پخش سریال «اتاق عمل» را از سوم دی ماه اعلام کرده و گفته بود آخرین قسمت از سریال نیز همزمان با سال تحویل 94 پخش می‌شود.

سریال آخرین بازی

با این حال با وجود مشکلاتی که برای سریال مهران مدیری پیش آمد و ساخت آن متوقف شد، مدیران شبکه پنج «آخرین بازی» را برای پخش از این شبکه در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه ساعت پخش سریال‌های شبکه پنج نیز تغییر کرده و از این پس به جای ساعت 19 در ساعت 20 روی آنتن می‌رود.

نکته جالب این است که همچون سریال «پژمان»، این بار سهیلی‌زاده میزبان اکثر ستارگان مشهور فوتبال ایران در پشت صحنه سریال تازه‌اش بوده و چهره‌هایی چون علی دایی، مهدی رحمتی، علی پروین، علی کفاشیان، علیرضا نیکبخت واحدی، حبیب کاشانی و مهرداد میناوند بوده است.

سریال آخرین بازی

نکته قابل ذکر دیگری که می‌توان درباره «آخرین بازی» به آن اشاره کرد ایفای نقش مانی نوری در این سریال به عنوان نقش اول کار است، کسی که مخاطبان با دیدن صورت او که خیلی با کودکی‌هایش فرقی نکرده یاد «قصه‌های تابه تا» و ایفای نقش امیر آقاجمالی توسط او می‌افتند.

نخستین قسمت مجموعه تلویزیونی «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده از امشب شنبه 20 دی ماه ساعت 23 پخش می‌شود. تکرار این ساعت نیز روز بعد ساعت‌های 15:30 و 20 خواهد بود.

سریال آخرین بازی

ترانه تیتراژ این سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده است.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند، آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

سریال آخرین بازی

از جمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: محمد مناجاتی، نویسنده :سعید جلالی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، تدوین: رضا بهارانگیز، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، آهنگساز: فرزین قره قزلو، منشی صحنه: آرزو قربانی، مشاور ورزشی: محمد رجبی، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

کد خبر 283728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha