همشهری‌آنلاین: مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به همراه کادر اجرایی روابط عمومی این سازمان و خبرنگاران از بیمارستان پیامبر اعظم واقع در شرق کرمان بازدید کردند.

امیرعباس تقی‌پور

دکتر امین فخر در جریان بازدید امیرعباس تقی‌پور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از خبرنگاران از این بیمارستان افزود: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به صورت غیررسمی از 29 شهریور امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون در بخش‌های مختلف آن بیماران بستری هستند و یا از خدمات اورژانسی آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان از بهره برداری رسمی از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این بیمارستان در حال حاضر به مردم و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی قبل از افتتاح رسمی خدمات ارائه می دهد.

وی زمان آغاز ساخت این بیمارستان را از فروردین سال 84 عنوان کرد و گفت: بیمارستان مزبور در مجموع 32 هزار مترمربع زیربنای دارد که با اعتبار 100 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه بیمارستان طرح جامع محوطه سازی شامل پارکینگ، انبار، نقلیه و بخش امحای زباله را داریم که برای این بخش نیز 20 میلیارد تومان نیاز است.

فخر با بیان این که بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در کرمان تمام بخش های یک بیمارستان کامل را دارد، گفت: برای بخش جراحی باز قلب نیز اقداماتی صورت گرفته است تا بتوانیم این خدمت را نیز به مردم ارائه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به این که بیمارستان دارای 300 تختخواب و در 6 طبقه ساخته شده است، افزود: اکنون 80 پزشک عمومی و متخصص و 650 نیروی درمانی در بیمارستان مشغول به کار هستند.

فخر در ادامه به بخش‌های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه 2 بخش ICU با 16 تخت، دو بخش CCU با 22 تخت، اورژانس 23 تخت و بخش مراقبت های ویژه نوزادان نیز 8 تخت فعال است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کرمان در ادامه گفت: با توجه به این که خدمات به بیمه‌شدگان در این بیمارستان به صورت رایگان است افزود: خوشبختانه بزرگ ترین و پیچیده ترین اعمال جراحی برای بیماران بدون هیچ هزینه‌ای انجام می شود.

  • تقی‌پور: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) یکی از بیمارستان‌های کم‌نظیر کشور است

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیز در جریان این بازدید گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان یکی از بیمارستان‌های کم نظیر کشور است و قرار است مراسم افتتاح رسمی آن بزودی با حضور مسؤولان کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که بیمارستان توسط شرکت طرح و اجرای خانه‌سازی وابسته به تأمین اجتماعی احداث شده است، افزود: مردم و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، شایسته دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در حوزه‌های مختلف و از جمله حوزه درمان هستند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات با کیفیت را وظیفه خود می‌دانند و همواره برای کاستی‌های موجود عذرخواهی می‌کنند ادامه داد: پاسخگویی، پاکدستی، برنامه‌محوری و قانونمداری از راهبردهای مدیریت ارشد سازمان است و همه کارکنان سازمان به این راهبردها پایبند هستند.

این مقام سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر این که رسانه‌ها نمایندگان افکار عمومی هستند، افزود: امیدواریم این بازدید رسانه‌ای منجر به اطلاع‌رسانی خدمات سازمان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران عزیز و ایجاد امید در دل‌های آنان شود.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق از خدمات و برنامه‌های سازمان و همچنین انتقال نقطه‌نظرات بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان تقدیر کرد.

  • زمانی‌فر: 406 هزار بیمه شده اصلی در کرمان

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان هم اعلام کرد: در حال حاضر این سازمان 406 هزار بیمه شده اصلی در استان دارد که با افراد تحت تکفل به یک میلیون و 255 هزار نفر می رسد.

اسماعیل زمانی‌فر امروز در جریان بازدید مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی و خبرنگاران از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان تعامل خوبی با کارفرمایان دارد و اکنون به واسطه این تعامل مطلوب خدمات خوبی نیز به بیمه شدگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان این که تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی کرمان نیز 80 هزار نفر است، افزود: حدود 2 هزار و 152 نفر مقرری بیمه بیکاری نیز از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

زمانی‌فر به وجود 26 شعبه دائم تأمین اجتماعی، 16 شعبه اقماری، 5 کارگزاری در کرمان اشاره کرد و افزود: اکنون 80 درصد لیست‌های بیمه افراد بیمه‌شده در کرمان به صورت الکترونیکی دریافت می شود که این مهم باعث شده حجم مراجعات کاهش یابد.

کد خبر 284111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha