همشهری آنلاین: هجده کشور برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران ثبت‌نام کردند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، 18 تیم آسیایی جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا به طور رسمی ثبت نام کردند که با توجه به افزایش تیم‌های شرکت‌کننده، دو روز به مرحله مقدماتی این رقابت‌ها اضافه شد.

بدين ترتيب این مسابقات که قرار بود از 9 مرداد 94 در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار شود، از 7 مرداد سال آینده آغاز خواهد شد و تا 17 مرداد ادامه خواهد يافت.

هجده تیم ثبت‌نام کننده شامل کویت، لبنان، عمان، قطر، افغانستان، هند، ایران، قزاقستان، پاکستان، سریلانکا، ترکمنستان، چین، چین تایپه، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، فیلیپین و استرالیا در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی و دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام تیم‌ها در مسابقات آسیایی، بر اساس قوانین برگزاری مسابقات، در صورتی که تیمی از این پس در مسابقات ثبت‌نام کند، اگر ثبت‌نام از سوی مسئولین برگزاری پذیرفته شود، 500 دلار جریمه خواهد شد و همچنین اگر تیمی از حضور در این مسابقات انصراف دهد، 3000 دلار جریمه خواهد شد.

کد خبر 283758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha