یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال «میکائیل» - به کارگردانی سیروس مقدم - همچنان در قشم در حال ضبط است و تصویربرداری آن به مرز ۸۰ درصد رسیده است.

میکائیل

به گزارش ایسنا، سریال پلیسی «میکائیل» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کاری از شبکه یک سیماست که این روزها گروه سازنده، مشغول گرفتن سکانس‌های اکشن این مجموعه هستند. حدود یک ماه است که گروه سازنده «میکائیل» به همراه بازیگران اصلی این مجموعه به قشم سفر کرده‌اند و تا اواسط بهمن ماه کارشان در قشم به پایان می‌رسد.

«جزیره هنگام» و «جنگل حرا» از جمله لوکیشن‌هایی است که گروه سازنده «میکائیل» اکنون مشغول ضبط سکانس‌های پلیسی این سریال هستند.

به گزارش ایسنا، سریال «میکائیل» که در حال حاضر مراحل پایانی تصویربرداری‌اش را می‌گذارند، یکی از گزینه‌های نوروزی امسال شبکه اول است اما این خبر هنوز به قطعیت نرسیده است. این مجموعه پلیسی با مشارکت نیروی انتظامی در حال ساخت است.

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی، مجید سعیدی و... از بازیگران سریال «میکائیل» هستند. فیلمنامه «میکائیل» توسط سعید نعمت‌الله در حال نگارش است.

در خلاصه داستان این سریال پلیسی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می زند و... .

کد خبر 282964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha