همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر واحدی در دانشگاه آزاد، نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری اقدام کرده ولی فاقد استاد باشد، باید آن رشته ملغی شود و دانشجو به واحدی دیگر منتقل شود.

به گزارش مهر، ‌‌‌دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جلسه اخير با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: این جلسه که با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد جلسه بسیار مثبتی بود و برآیند آن برای دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب بود و امیدوارم که از این پس جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از چارچوب استاندارد‌های خود کوتاه نمی‌آید، گفت: اگر واحدی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری داشته باشد ولی فاقد استاد باشد باید آن رشته ملغی شود و دانشجو به واحدی دیگر منتقل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی باید پاسخگوی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مردم، دولت و وزرات علوم باشم، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید استانداردهای آموزش عالی را رعایت کند.

وی افزود: اگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کف امکانات آموزشی رعایت نشود مورد حمایت ما قرار نخواهد گرفت.

کد خبر 282813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha