همشهری آنلاین: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت سالگرد حماسه تاریخی ۹ دی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را از مؤلفه های اقتدار نظام و انقلاب اسلامی و عامل عبور سرافرازانه کشور از خطرات و تهدیدات فراروی اعلام کرد.

وزارت دفاع

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، در این بیانیه آمده است، حماسه عاشورایی 9 دی ماه آیینه تمام نمای بصیرت، بیداری، هوشمندی، دشمن شناسی و ولایتمداری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی و عرصه رسوایی نظام سلطه و استکبار در فتنه بزرگ سال 88 بود که در برهه حساس تاریخ سیاسی ، اجتماعی کشور، تهدید دشمن را به فرصتی راهبردی برای نمایش قدرت شگرف انقلاب و نظام اسلامی تبدیل کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، این حماسه 9 دی که آتش فتنه گری و آشوب طلبی استکبار جهانی و نابخردان فریب خورده را خاموش کرد از نقاط عطف انقلاب اسلامی و از وقایع ماندگار و الهام بخشی است که خواهد توانست نسل های آینده را هوشمندانه بر فتنه های احتمالی فراروی غلبه دهد.

این بیانیه می افزاید، تبیین و بازنمایی عوامل شکل گیری حماسه 9 دی ماه سال 88 و پیامدهای آن در محیط داخلی، منطقه ای و جهانی به ویژه در صحنه تقابل راهبردی انقلاب اسلامی با نظام سلطه و شبکه صهیونیسم بین الملل امری مهم و نیاز دائمی جامعه اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، بصیرت افزایی و افشای سیاست ها و سناریوهای پیچیده نظام سلطه و استکبار برای تحقق آرزوی شیطانی وخیال پردازانه براندازی نظام و انحراف و انحطاط در روند تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی، رسالت خطیر و تعطیل ناپذیری است که نیروهای مدافع انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه هیچگاه نباید نسبت به آن غفلت کنند، چرا که هر گونه چشم پوشی از عبرت های تاریخی انقلاب، آسیب ها و خسارت های جبران ناپذیری را به نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تجلیل از حماسه سازان 9 دی ماه و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان جبهه مقابله با فتنه 88، ولایت فقیه و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) را قطب نمای نجات بخش ملت ایران در رویارویی با بحران ها و فتنه های مهندسی شده دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی اعلام کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، ملت ایران به برکت آموزه های سترگ تاریخی انقلابی خود به ویژه آنچه در مصاف با فتنه های سه دهه ی اخیر آموخته است با حضور هوشمندانه و مجاهدانه در صحنه، رویکردها و رفتارهای جبهه معاندین داخلی و خارجی را با دقت، رصد و با آمادگی های همه جانبه خود به پیگیری آرمان ها بلند انقلاب اسلامی و دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی در عرصه های مختلف به ویژه اقتدار روز افزون نیروهای مسلح درمصاف با دشمنان ایران اسلامی می اندیشد.

کد خبر 282457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha