همشهری آنلاین: در چهارمین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله ارتش امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مرکز عملیات قرارگاه پدافند هوایی مستقر در منطقه رزمایش حضور یافت.

صباحی فرد

سرتیپ صباحی فرد گفت: کنترل راه‌ها و کریدورهای هوایی مناطق حساس حیاتی و هسته ای کشور از وظایف قرارگاه پدافند هوایی است و حساسیت پدافند هوایی در این مناطق چند برابر است.

وی در ادامه تصریح کرد: شلیک های موفقیت آمیز دیروز گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی‌های قرارگاه پدافند هوایی است که می‌توانستیم به مردم و جهانیان نشان دهیم و به معرض نمایش بگذاریم.

جانشین قرارگاه پدافند هوای با اشاره به دستاوردهای قرارگاه پداقند هوایی گقت: دست‌آوردها و توانمندی های دفاعی ما اجازه هرگونه تحرک و اقدامی را از دشمنان بی‌محتوا و پوشالی سلب کرده و قرارگاه پدافند هوایی با تمام توان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع، و سرافرازی و سربلندی را تقدیم میهن عزیز ایران اسلامی می نماییم.

امیر صباحی فرد در پایان عنوان کرد با استفاده از شبکه دیده‌بانی بصری، رصد مداوم رادارهای ثابت و تاکتیکی، به کارگیری سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی و تشکیل کارگروه ویژه ، شبانه‌روزی در مرکز عملیات پدافند هوایی نسبت به تامین امنیت فضای جمهوری اسلامی ایران اقدام می نماییم.

کد خبر 282429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha