همشهری آنلاین: در آستانه فرارسیدن سالروزحماسه ۹ دی ؛حجت الاسلام والمسلمین انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی از منطقه پدافند هوایی شمال غرب(شهید برادری تبریز) بازدید و در جمع کارکنان این منطقه پدافند هوایی به ایراد سخنرانی پرداخت.

انصاری

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اهمیت حرکت تاریخی ملت در 9 دی گفت: این روز تاریخی در واقع بیعت محکمی بود که مردم با ولایت انجام دادند و بدخواهان را مایوس ودوستان را خوشحال کرد.

وی در ادامه گفت:روزگاری غرب واروپا بر دنیا حاکم شده بودند ولی ضعف کلیساها و مسیحیت موجب به انحراف کشیده شدن آنها و در نتیجه از دست دادن قدرت شد چون در حاکمیت بر مردم، دین جایگاهی نداشت.

وی خاطرنشان کرد:دشمنان دین هرکاری از دستشان برمی آمد برای تضعیف آن انجام دادند و بعد هم گفتند دین از سیاست جداست و این را به کشورهای مسلمان تسری دادند که نمونه های بارز آن اقدام رضاخان در ایران و آتاترک در ترکیه بود که ماموریت داشتند برای جدایی دین از سیاست تلاش کنند که در ترکیه بیشتر موفق شدند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه بیان داشت: امروز دشمن با حکومت دین و حاکمیت اسلام و الگوی نظام ولایی مشکل دارد و با عوض کردن فکرها وتبدیل مردم به انسان های نافرمان و در نهایت ایجاد نافرمانی مدنی سعی در درهم شکستن این نظام حکومتی دارد. بنابراین در این فضای ملتهب داشتن بصیرت در آحاد ملت برای گذشتن از چنین مخمصه ای ضروریست.

کد خبر 282598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha