همشهری آنلاین: سخنگوی نیروی هوایی در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به چالاکی و قدرت جنگنده‌های کشور گفت: نیروی هوایی هنوز هم توانمندی لازم را برای اجرای عملیات‌های بزرگ هم‌چون H۳‌ و حتی بزرگ‌تر از آن را دارد.

عملیات H

به گزارش قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش، سرتیپ دوم خلبان حسین چیت‌فروش سخنگوی نیروی هوایی در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به نقش نیروی هوایی در مقابله با تهدیدها اظهار داشت: نیروی هوایی با استفاده از تجهیزات و تسلیحات بومی‌سازی شده و به‌کار گیری خلبانان شجاع و توانمند، امروز برای مقابله با هر نوع تهدیدی، آمادگی کامل دارد.

وی با تأکید بر نقش محوری و تعیین‌کننده نیروی هوایی در مقابله با هرگونه تخاصم، تصریح کرد: نیروی هوایی فصل‌الخطاب منازعات است.

سرتیپ دوم چیت‌فروش در ادامه، هماهنگی و وحدت میان نیرو‌ها را از جمله عوامل موثر در این عرصه عنوان کرد و افزود: هماهنگی و پشتیبانی نیرو‌ها یکی از مولفه‌های پیروزی در جنگ‌های امروز است.

وی با اشاره به چالاکی و قدرت جنگنده‌های کشور گفت: نیروی هوایی هنوز هم توانمندی لازم را برای اجرای عملیات‌های بزرگ هم‌چون H3‌ و حتی بالا‌تر از آن را دارد.

کد خبر 282468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha