جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین هفته زمستان پایتخت با برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری در اقصی نقاط شهر گرم شده است.

گالری های تهران

به گزارش تسنيم؛ گالری‌های تهران در نخستین روزهای سرد زمستانی میزبان نمایشگاه‌های مختلفی از هنرمندان هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری شهرکتاب‌فرشته اشاره کرد.

  • گالری آب /‌ انبار

این گالری از روز جمعه پنجم دی ماه میزبان برگزار نمایشگاه عکس- ویدئو- چیدمان رضا آراماش می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا دوم بهمن‌ماه به گالری آب/انبار به آدرس خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن منش، پلاک 2 مراجعه کنند.

  • گالری شهرکتاب‌فرشته

این گالری از روز جمعه پنجم دی ماه نقاشی‌های شماری از هنرمندان را با نام «آن - حاد واقعی» برگزار می‌کند.

این نمایشگاه تا 24 دی‌ماه به آدرس میدان تجریش، خیابان شهید‌دربندی (مقصودبیک)، نرسیده به چهار‌راه حسابی، پلاک 32 ادامه پیدا می‌کند.

  • گالری ایده پارسی

این گالری از روز جمعه پنجم دی ماه نقاشی‌های لادن عولی را با عنوان «در جستجوی نغمه‌های زندگی» به روی دیوار می‌برد.
نمایش این آثار تا تا دهم دی‌ماه به آدرس خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک 28 ادامه پیدا می‌کند.

  • گالری نگاه

این گالری همچنان میزبان برگزاری نمایشگاهی از آثار آزاده کیا با عنوان «یک زندگی هزار آرزو» است.

نمایش این آثار تا 9 دی ماه در گالری نگاه به آدرس لواسان، بلوار اصلی (امام خمینی)، خیابان شکوفه (عصطلک)، خیابان نگار، کوچه گلزار، انتهای کوچه، پلاک32 ادامه دارد.

  • گالری اعتماد یک

 

این گالری همچنین نمایشگاه «یک نقطه» با آثاری از شاه‌پری بهزادی را میزبانی می‌کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این هنرمند تا هفتم دی ماه فرصت دارند به آدرس گالری اعتماد یک واقع در نیاوران میدان یاسر خیابان یاسر خیابان موسوی خیابان بوکان دوراهی سمت راست پلاک 4 مراجعه کنند.

  • گالری اعتماد دو

این گالری نمایشگاهی از نقاشی‌های محمدرضا حسین جواهری را با عنوان «کیمیاگران لبخند» برگزار کرده است.

نمایش این آثار تا هفتم دی ماه در نیاوران میدان یاسر خیابان یاسر خیابان موسوی خیابان بوکان دوراهی سمت راست پلاک 4 ادامه پیدا می‌کند.

  • گالری اعتماد سه

این گالری هم‌چنان تا 23 دی‌ماه میزبان آثار محمود بخشی است.علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این هنرمند می‌توانند به آدرس گالری اعتماد سه واقع در خیابان باهنر (نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره 161 مراجعه کنند.

  • گالری اعتماد چهار

این گالری نمایشگاهی از عکس‌های امیر شمس با عنوان «بار دیگر، جایی...» را برگزار کرده است.گالری اعتماد چهار واقع در خیابان باهنر (نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره 161، طبقه سه تا 23 دی میزبان آثار امیر شمس است.

  • گالری الهه

این گالری نمایشگاه نقاشی‌های اولین آقامالیان را با عنوان «تونل زمان» را برگزار کرده است.نمایش این آثار تا هشتم دی ماه در گالری الهه به آدرس خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک 3 ادامه دارد.

  • گالری مهروا

این گالری همچنان نمایشگاه گروهی از عکاسان با عنوان «روشن‌دان» را میزبانی می‌کند.علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا هشتم دی ماه به گالری مهروا به آدرس خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره 38 مراجعه کنند.

  • گالری اُ

این گالری نمایشگاه گروهی طراحی - نقاشی با عنوان «افق رویداد» را برگزار کرده است.علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا 15 دی ماه فرصت دارند به آدرس خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه خسرو، ‌ پلاک 46 مراجعه کنند.

  • گالری ماه

این گالری از نمایشگاه عسل فلاح با عنوان «تقدیر» میزبانی می‌کند.نقاشی‌های این هنرمند تا نهم دی ماه در گالری ماه به آدرس خیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره 26 در معرض دید عموم قرار دارد.

  • گالری لاله

این گالری دومین نمایشگاه سالانه آثار هنرمندان خودآموخته را برگزار کرده است.نمایش این آثار تا 16 دی ماه به آدرس خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی ادامه دارد.

  • گالری والی

این گالری نقاشی‌های سهیلا حقیقت با نام «تن‌ها در جمع» را به روی دیوار برده است.نمایش این آثار تا 5 دی ماه به آدرس میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 72 ادامه دارد.

کد خبر 282063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha