جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی که در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است تا پایان دی تمدید شد.

خرس آرکانس

به گزارش مهر؛‌ این نمایش که هر روز غیر از شنبه ها روی صحنه است علاوه بر دو اجرای صبح، ساعت 18 هر روز میزبان عموم علاقه مندان به نمایش های ویژه کودکان و نوجوانان است.

این نمایش نوشته اوراند هریس است و ترجمه آن را بهزاد نژادقنبر انجام داده داستان داستان دختربچه ای به نام تیش را بیان می کند که با خرسی که در سیرک هنرنمایی می کند آشنا می شود. تیش که آرزو دارد پدربزرگش برای همیشه در کنار او باشد از خرس می آموزد که تا وقتی کارهایی را که پدربزرگ به او یاد داده زنده نگاه می دارد پدربزرگ در کنار اوست و...

این نمایش که برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده با آهنگسازی رضا حق گو، طراحی صحنه سمیه سلمانی، طراحی لباس اکرم دهقانی و طراحی گریم فهیمه راهواره روی صحنه می رود و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رو مشکانی، مجید اشرفی، مهدی مقیمی اسفندآبادی و محسن قصری در آن ایفای نقش می کنند.

خرس آرکانسا

کد خبر 282038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha