شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: با هماهنگی‌های صورت گرفته از جانب شورای اسلامی‌شهرتهران، نشست مشترکی بین مسئولین ستاد تبصره 13 با شهرداری تهران برگزارشد

و پس از شنیدن توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری، مسئولین این ستاد قول دادند ظرف یکی دو هفته آینده میزان سهمیه سوخت انواع خودروهای شهرداری که جنبه خدمات رسانی عمومی‌داشته باشد را افزایش دهند.

خسرودانشجو عضو کمیسیون توسعه وعمران شورای شهرتهران ضمن اعلام این خبربه همشهری گفت:‌ ارائه بنزین با نرخ آزاد600 تومان از آنجا که تاثیرات تورمی‌مخربی بر اقتصاد کشور داشته و بر قیمت کلیه اقلام مصرفی می‌افزاید هیچ گاه در جلسات هیأت دولت و تبصره 13 مطرح نبوده است.

دانشجو ادامه داد:‌ شورای شهر تهران از آنجا که باور دارد سهمیه فعلی سوخت در نظرگرفته شده برای شهرداری به هیچ وجه کافی نیست پیگیرانه با مسئولین دولت درتماس بوده است تا برای خودروهای خدماتی و امداد و نجات شهرداری سهمیه سوخت اضافه تر دریافت نماید.

این عضو شورای شهر تهران افزود: طی ارتباطات برقرار شده از سوی مهدی چمران رئیس این شورا با مسئولین ستاد تبصره 13 نیز مقررشده بنزین بیشتری برای خودروهای خدماتی و امداد و نجات شهرداری تهران اختصاص داده شود.

بنابراین گزارش محمود رضائیان مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران نیز از دریافت5 لیتر بنزین اضافی برای هر دستگاه آمبولانس بهشت زهرا از دولت سخن گفته می‌افزاید: دولت فعلا مشکل کمبود بنزین در این زمینه را برطرف کرده‌است ضمن اینکه مسئولین قول داده‌اند چنانچه تا شهریورماه مشکل بنزین به طورکل برطرف‌نشود دوباره کمبود بنزین سازمان را جبران خواهند کرد. این درحالی است که مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران ازکمبود سوخت برای خودروهای این سازمان سخن گفته است.

بنزین 100 تومانی برای شهرداری‌ها

از سوی دیگر اعلام شد خودروهای مربوط به آتش نشانی‌ و خدمات شهری، در بخش عمومی به شمار می‌روند و بر اساس قانون، بنزین با نرخ یارانه دریافت می‌‌‌کنند.[جزئیات بیشتر]

کد خبر 28196

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز