همشهری آنلاین: سازمان ، آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی که با نام اختصاری ISESCO نیز شناخته می شود به تازگی فهرست برترین پژوهشگران جهان اسلام در سال ۲۰۱۴ را منتشر نمود.

دکتر هوشمند

به گزارش روبط عمومی پژوهشگاه ژنتیک، دکتر سید مسعود هوشمند عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ایران به عنوان پژوهشگر برتر جهان اسلام در سال 2014 معرفی شد.

سازمان ، آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی که با نام اختصاری آيسسكو (ISESCO) نیز شناخته می‌شود به تازگی فهرست برترین پژوهشگران جهان اسلام در سال 2014 را منتشر نمود.

طبق اعلام این فهرست که در دسامبر سال 2014از سوی دکتر دکتر وفا العالمي رئيس آيسسكو اعلام گردید دکتر سید مسعود هوشمند عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به عنوان دانشمند و پژوهشگر مسلمان که دستاوردهاي شايان توجهي در زمينه علوم زيستي داشته است انتخاب شد و طی مراسمی که روزجمعه 28 آذر ماه 1393 مصادف با 18 دسامبر 2014 در شهر رباط مراکش برگزار گردید مدال طلا ، لوح افتخار و جایزه 5000دلاری آیسسکو به دکتر سید مسعود هوشمند عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشورمان اهدا گردید.

سازمان مذکور که با نام کامل(Islamic Educational Scientific and Cultural Organization) فعالیت می کند 59 عضو از کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی دارد و مقر اصلی آن در شهر رباط مراکش است.

کد خبر 281895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha