همشهری‌آنلاین: وزارت حقوق بشر عراق از جنایت عضو داعش در قتل ۱۵۰ زن عراقی در شهر فلوجه به علت مخالفت آنها با پذیرش جهاد نکاح داعشی‌ها، خبر داد.

isis brutal actions

وزارت حقوق بشر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ابوانس اللیبی ،از تروریست‌های داعش 150 دختر و زن عراقی را که برخی از آنها باردار بوده‌اند به دلیل این‌که حاضر نشدند در آنچه که داعش جهاد نکاح می‌نامد شرکت کنند؛ به قتل رسانده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری عراقی المسله، وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه خود تاکید کرده است: گروه‌های وابسته به داعش اقدامات تروریستی و قتل‌عام گسترده‌ای را در شهر فلوجه انجام داده‌اند و کشته‌های این جنایات را در دو قبرستان جداگانه در محله الجولان واقع در منطقه الزغارید و در ناحیه الصقلاویه دفن کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: تروریست‌های داعش همچنین مسجد المحمدیه در شهر فلوجه را به زندان تبدیل و شمار زیادی از مردان و زنان مخالف اقدامات این گروه را در آن‌جا زنداني کرده‌اند.

از طرف ديگر داعش 5 هزار زن و کودک عشیره البو نمر عراق را از سه ماه پیش محاصره كرده‌است.

پایگاه اینترنتی عراق پرس گزارش داد: شیخ نعیم الکعود النمراوی، شیخ عشیره البو نمر عراق که داعش جنایات زیادی در حق عشیره‌اش مرتکب شده است؛ گفت: داعشی‌ها 5 هزار زن و کودک را از سه ماه پیش در مناطق مختلف منطقه « حوض الثرثار» در استان الانبارمحاصره كرده‌اند.

او افزود: افراد تحت محاصره برای نجات جان خود به خوردن گیاهان و درختچه‌ها روی آورده‌اند.

کد خبر 281360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha