سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۷ نامزد اولیه بخش چهره پردازی از سوی آکادمی اسکار معرفی شدند. در اسکار ۸۷ از بین ۷ نامزد، سرانجام سه فیلم به عنوان نامزد دریافت این جایزه گزینش خواهند شد.

اسکار

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين ديلي، آکادمی اسکار،اسامی هفت فیلمی که به عنوان نامزدهای اولیه برای بخش چهره پردازی انتخاب شده‌اند، اعلام کرد:

1- اسپایدرمن شگفت انگیز 2 : يك دنباله سازي سود آور و خوش اقبال در ژانر علمي -تخيلي و حادثه‌اي ساخته مارک وب و با حضور اندرو گارفیلد، اما استون، جیمی فاکس و سالی فیلد.

2- شکارچی روباه: ساخته بنت میلر با بازی مارک رافالو، چانینگ تاتوم و استیو کارل يك درام اجتماعي - ورزشي و بيوگرافيك در باره ديويد و مارك شولتز برادران كشتي گير است.

3- هتل بزرگ بوداپست: يك کمدی درام اجتماعي ساخته  وس اندرسون است. در اين فيلم رالف فاینس، موري آبراهام؛ آدرين برودي و ادروارد نورتون بازيگران اصلي هستند.

4- نگهبانان کهکشان: يك فيلم فانتزي و علمي تخيلي  ساخته جیمز گان که با بودجه 170 میلون دلاری ساخته شد و در گيشه بسيار موفق ظاهر شد. نگهبانان كهكشان به پرفروش ترين فيلم تابستاني تبديل گرديد.

5- شيطان صفت:  اثري در ژانر فانتزي و فیلمی به کارگردانی رابرت استرومبرگ با بازی آنجلینا جولی بیش از 750 میلیون دلار فروش کرده است.

6- نوح: در ژانر حماسي و تاريخي ساخته دارن آرونفسکی با بازی راسل کرو که 125 میلیون دلار هزینه تولیدش بود اما به شكست در گيشه منجر شد. با اينهمه نوح در فروش جهاني بيش از 300 ميليون دلار فروخت.

7- تئوری همه چیز: به کارگردانی جیمز مارش و با بازی ادی ردمین که ایفاگر نقش استیون هاوکینگ فیزیکدان است.

کد خبر 281283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha