همشهری آنلاین: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: با توجه به توسعه گردشگری در ایران از سال آینده کشتی های گردشگری مسافران را به ایران خواهند آورد.

کشتی گردشگری

به گزارش ایرنا، ‌ مرتضی رحمانی موحد گفت: رشد گردشگری ایران ۲ برابر شده و برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گردشگری ما توازن مثبت پیدا کرده است.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این وضعیت با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد و بتوانیم از نظر کمی تحولات قوی تری انجام دهیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: زیر ساخت‌های گردشگری ما نیاز به تقویت دارد و باید داشته‌های خود را در عرصه بین المللی تبلیغ کنیم و متناسب با پیشرفتی که داشته‌ایم امکانات خود را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: بازاریابی یکی از راه‌هایی است که باید برای بهبود وضعیت حوزه گردشگری در نظر بگیریم و مطمئن باشید سال آینده حضور ما در بازار‌ها متنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های جدید ما برای ورود گردشگران استفاده از کشتی‌های گردشگری است که این راه گردشگران بسیار بیشتری را نسبت به قطار و هواپیما وارد ایران می‌کند. در هر سفر کشتی به ایران حدود ۳ هزار نفر وارد ایران می‌شوند که این مساله به گردشگری ما کمک زیادی خواهد کرد.

رحمانی موحد در رابطه با سفر گردشگران ثروتمند به ایران، گفت: به طور قطع حضور این گردشگران به اقتصاد کشور ما کمک زیادی خواهد کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رابطه با اینکه آیا قصد ندارند تمامی نقاط توریستی ایران را به گردشگران معرفی کنند تا انحصار از چند شهر خارج شود، اظهار کرد: خوشبختانه به این نقطه رسیده‌ایم و توانستیم در توسعه مناطق گردشگری موفق عمل کنیم. سال آینده امور تبلیغاتی و هدف گذاری ما به سمتی خواهد رفت که مردم تمام نقاط کشور را بشناسند.

کد خبر 281228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha