همشهری آنلاین: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: با توجه به توسعه گردشگری در ایران از سال آینده کشتی های گردشگری مسافران را به ایران خواهند آورد.

کشتی گردشگری

به گزارش ایرنا، ‌ مرتضی رحمانی موحد گفت: رشد گردشگری ایران ۲ برابر شده و برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گردشگری ما توازن مثبت پیدا کرده است.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این وضعیت با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد و بتوانیم از نظر کمی تحولات قوی تری انجام دهیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: زیر ساخت‌های گردشگری ما نیاز به تقویت دارد و باید داشته‌های خود را در عرصه بین المللی تبلیغ کنیم و متناسب با پیشرفتی که داشته‌ایم امکانات خود را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: بازاریابی یکی از راه‌هایی است که باید برای بهبود وضعیت حوزه گردشگری در نظر بگیریم و مطمئن باشید سال آینده حضور ما در بازار‌ها متنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های جدید ما برای ورود گردشگران استفاده از کشتی‌های گردشگری است که این راه گردشگران بسیار بیشتری را نسبت به قطار و هواپیما وارد ایران می‌کند. در هر سفر کشتی به ایران حدود ۳ هزار نفر وارد ایران می‌شوند که این مساله به گردشگری ما کمک زیادی خواهد کرد.

رحمانی موحد در رابطه با سفر گردشگران ثروتمند به ایران، گفت: به طور قطع حضور این گردشگران به اقتصاد کشور ما کمک زیادی خواهد کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رابطه با اینکه آیا قصد ندارند تمامی نقاط توریستی ایران را به گردشگران معرفی کنند تا انحصار از چند شهر خارج شود، اظهار کرد: خوشبختانه به این نقطه رسیده‌ایم و توانستیم در توسعه مناطق گردشگری موفق عمل کنیم. سال آینده امور تبلیغاتی و هدف گذاری ما به سمتی خواهد رفت که مردم تمام نقاط کشور را بشناسند.

کد خبر 281228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha