همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اتمام طراحی میدان‌های امام خمینی (ره) و بهارستان و طراحی میدان‌های راه آهن و منیریه خبر داد.

میدان انقلاب

به گزارش ايسنا، مجتبی عبداللهی درباره ساماندهی میدان منیریه با بیان اینکه طراحی این پروژه به اتمام رسیده است، اظهارکرد: به لحاظ عمرانی نیز این آمادگی وجود دارد که پس از تحویل زمین از مترو، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه طراحی میدان منیریه در منطقه 11 شهرداری تهران نیز تصویب شده است، اظهار کرد: کار بر روی میدان راه آهن در دستور کار سازمان زیباسازی است، زیرا تا همین زمان میدان راه آهن درگیر فعالیت های عمرانی مترو بوده و هم اکنون به مجموعه خدمات شهری و سازمان زیباسازی سپرده شده است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه میدان راه آهن به عنوان یکی از مهمترین مبادی ورودی مسافران و دروازه ریلی شهر تهران است، ادامه داد: حفظ بافت تاریخی و رفع معضلات ترافیکی در طرح جدید بسیار حائز اهمیت است، زیرا روزانه 140 تا 150 ایست قطار در این ایستگاه داریم و مسافرینی که از اقصی نقاط کشور وارد شهر می شوند. در همین راستا سازمان زیبا سازی مشاورینی برای طراحی این میدان در اختیار دارد و پس از اتمام عملیات ساخت مترو تهران، بهسازی و ساماندهی میدان انجام خواهد شد.

کد خبر 280986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha