همشهری آنلاین: سومین دور از سلسله نشست‌های تخصصی نقالی با نام «هنر روایتگری» با حضور چهره‌های شناخته‌شده تئاتر نظیر رضا کیانیان و علیرضا نادری از ۲۳ تا ۲۸ آذرماه در سالن کنفرانس تئاترشهر برگزار می‌شود.

رضا کیانیان

به گزارش مهر؛ سومین دور از سلسله نشست‌های تخصصی نقالی که دومین دور آن مردادماه سال جاری و توسط گروه نمایش «نیست» به سرپرستی حسین جمالی و با حمایت خانه تئاتر برگزار شد، از 23 آذرماه با عنوان «هنر روایتگری» در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

در این سلسله نشست‌ها چهره‌های شناخته شده تئاتر ایران نظیر رضا کیانیان، قطب‌الدین صادقی، علیرضا نادری، داود فتحعلی‌بیگی، محمدحسین ناصربخت و علی‌اصغر دشتی حضور می‌یابند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از 23 تا 25 آذرماه ساعت 14 تا 16:30 اولین بخش از این سلسله نشست‌ها که به سخنرانی رضا کیانیان درباره بازیگری و داود فتحعلی‌بیگی و محمدحسین ناصربخت در خصوص نقالی اختصاص دارد، برگزار شود.

قسمت دوم نشست‌های «هنر روایتگری» نیز از 26 تا 28 آذرماه از ساعت 18 تا 20 در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر و با سخنرانی علی‌اصغر دشتی، قطب‌الدین صادقی و علیرضا نادری برگزار می‌شود.

به گفته شروین عباسی از اعضای انجمن موسیقی خانه تئاتر و از دست‌اندرکاران سلسله نشست‌های تخصصی نقالی، این نشست‌ها با هدف گردآوری مرجعی کامل و قابل استناد درباره هنر نقالی برگزار می‌شوند تا در سال 94 و همزمان با هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر، این مرجع گردآوری شده به صورت مکتوب به سازمان جهانی یونسکو ارائه شود.

کد خبر 280908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha