همشهری آنلاین: ستاد عالی هماهنگی زائرین اربعین حسینی اعلام کرد که تأمین حداکثر هماهنگی به منظور ساماندهی و تسهیل روند بازگشت زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دستور کار جلسه ستاد عالی هماهنگی زائرین اربعین حسینی است که امروز در محل وزارت کشور در حال برگزاری است.

وزارت کشور

به گزارش ایسنا، تأمین حداکثر هماهنگی به منظور ساماندهی روند بازگشت زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دستور کار جلسه ستاد عالی هماهنگی زائرین اربعین حسینی است که همزمان با روز اربعین در محل وزارت کشور در حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش در این جلسه که با حضور معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار می شود نمایندگان ارشدی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر، سازمان صداو سیما، وزارت امور خارجه و وزارت کشور حضور دارند.

بررسی آخرین آمارها و ارزیابی روند خروج زائرین اربعین و همچنین پیش بینی همه تمهیدات برای ایجاد تسهیل هرچه بیشتر در بازگشت زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به کشور از جمله موضوعات مطرح در این جلسه است.

کد خبر 280862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha